Subpage photo

Filtr DPF 1611323780

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.88

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1611323780!


CENA
od: 290 zł

Filtr DPF 1611323780

Filtr DPF 1611323780

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1611323780 pasujący przykładowo do Peugeot 307 SW (3H) z silnikiem 1.6 HDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11103



Filtr cząstek stałych 1611323780 | Diagnostyka stanu filtra przed regeneracją

Filtr cząstek stałych 1611323780 | Diagnostyka stanu filtra przed regeneracją
Filtr cząstek stałych 1611323780 | Diagnostyka stanu filtra przed regeneracją

Przed dokonaniem dokładnego oczyszczania filtra cząstek stałych z nagromadzonych osadów, potrzebna jest początkowa diagnostyka stanu zużycia filtra, aby dobrać odpowiedni rodzaj regeneracji. Wiadomo, że za zapchany DPF odpowiada nie tylko sadza, ale również popiół, który jest ciężki do usunięcia. Pierwszym z takich częstych objawów zatkanego lub nawet uszkodzonego filtra DPF jest odpowiedzialna za filtra cząstek stałych kontrolka, której zlekceważyć nie powinniśmy! Dodatkowo: spadek mocy podczas jazdy, problem z przyspieszaniem, odzew turbosprężarki.
Nie wolno ignorować już pierwszych symptomów, aby nie pogorszyć stanu filtra DPF/FAP. Rozsądnym rozwiązaniem jest wykonać wypalanie DPF na postoju, podczas jazdy, a także dogłębniejsze czyszczenie, ale już przeprowadzone w serwisie.
Efekty takiej regeneracji w ASO będą bardziej zauważalne niż po czyszczeniu samodzielnym, ale także nie ma możliwości na uszkodzenie delikatnej powłoki katalitycznej filtra, a to jest bardzo istotne, ponieważ cena nowego filtra potrafi być bardzo wysoka.


DPF 1611323780 | FAP czy DPF - który lepszy?

To jest ciężkie pytanie, gdyż i jeden, i drugi rodzaj filtra cząstek stałych posiada swoje wady i zalety. Częściej spotykany jest jednak DPF niż FAP, którego możemy znaleźć w pojazdach francuskich marek. DPF nie wymaga użycia dodatkowego płynu, który miałby wspomóc wypalanie sadzy, natomiast FAP już tak. Płyn ten pozwala na wypalenie osadów w niższych temperaturach, co nie jest możliwe przy posiadaniu filtra DPF. Zatem – jak widać – posiadanie któregoś z nich dla jednego będzie lepsze, dla drugiego gorsze.
Jedno jest pewne – DPF i FAP zapychają się i należy je regenerować!

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane

24 września 2021

Zastąpienie katalizatora

Katalizator spełnia swoją określoną funkcję i nie jest możliwe...

23 września 2021

Ile trwa wymiana katalizatora?

Nie możemy podać konkretnego czasu wymiany katalizatora, ponieważ...

22 września 2021

Czy brak katalizatora to wada ukryta?

Sam w sobie brak katalizatora nie jest wadą ukrytą. Dopiero...

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer