Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1675177 pasujący przykładowo do Opel Astra H Estate z silnikiem 1.9 CDTi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1245
Filtr cząstek stałych 1675177 | Jak dobrze wyczyścić DPF?
Wejście w życie dyrektywy dotyczącej normy EURO 4 w 2006 roku przyczyniło się do obowiązkowego montowania przez producentów filtra cząstek stałych. Podzespół ten umieszczany jest w układzie wydechowym pojazdu i jest odpowiedzialny za znaczącą redukcję emitowania szkodliwych substancji do otoczenia.
Wiedząc już, jakie zadanie ma filtr DPF, musicie także dowiedzieć się o odpowiednim użytkowaniu pojazdu z DPF. Zatem, jeśli zdecydowałeś się na kupno pojazdu z filtrem cząstek stałych, pamiętaj, aby odpowiednio przyłożyć się do jazdy, gdyż co jakiś czas będziesz musiał wypalać zawartość DPF. Niestety, ale nie możesz tego przeoczyć i to zignorować, bo poskutkuje to jakąś awarią i to nie tylko samego DPF, ale także innych podzespołów.
Nie mylmy wypalania filtra DPF z dokładnym czyszczeniem DPF, ponieważ zachodzi różnica pomiędzy tymi dwoma czynnościami. Przede wszystkim czyszczenie filtra cząstek stałych odbywa się w serwisie (a raczej powinno się odbyć), pod okiem specjalistów, którzy od lat zajmują się taką usługą. Dobrze przygotowany serwis powinien dysponować certyfikowanymi maszynami do czyszczenia DPF.
Cała procedura regeneracji polega na bardzo dokładnym i ostrożnym przemyciu wkładu filtra DPF we wspomnianej maszynie. Dodatkowo poprzez zastosowanie specjalnego detergentu, w którym początkowo namoczony jest DPF, możesz się spodziewać, że Twój filtr cząstek stałych nie będzie aż tak bardzo narażony w późniejszym czasie na przyczepność sadzy.
Tak długo będziesz cieszyć się efektami wykonanej regeneracji filtra cząstek stałych, dopóki Ty sam będziesz przestrzegał odgórnie nałożonych zaleceń od producenta.
DPF 1675177 | Filtr cząstek stałych – naprawa
Jeżeli dojdzie do zaniedbania filtra cząstek stałych znajdującego się w Twoim pojeździe i nawet regeneracja nie pomoże, to prawdopodobnie jedyną opcją okaże się całkowita wymiana filtra DPF na nowy. Nie będziemy kłamać, że taka usługa jest tania, bo nie jest. Pamiętaj jednak, że jeśli kontrola drogowa czy też podczas przeglądu technicznego zaobserwuje się, że DPF jest niesprawny albo go w ogóle nie będzie, to możesz mieć problem. Prędzej czy później Twój filtr DPF będziesz musiał zregenerować lub w najgorszym przypadku wymienić, dlatego, jeśli zdecydowałeś się zostać właścicielem pojazdu z silnikiem Diesla – dbaj o niego i o pozostałe podzespoły, które go wyposażają.
Popularne wpisy
Co grozi za wyłączenie AdBlue? - Czy Ty też popełniasz ten błąd?
AdBlue jest stosowany w celu poprawnej pracy układu SCR. Niestety dla większości kierowców AdBlue stanowi poważny problem, przez co chcą go dezaktywować. ...
Dlaczego AdBlue jest stosowane w silnikach Diesla? - wszystko co musisz wiedzieć!
AdBlue to marka handlowa roztworu mocznika w wodzie, który jest stosowany w pojazdach z silnikami diesla, aby zmniejszyć emisję tlenków azotu (NOx) do atmosfery. ...
Komentarze