Filtr DPF 1675177

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
 Serwis regeneracji FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Filtr DPF 1675177

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1675177 pasujący przykładowo do Ford MONDEO IV Turnier (BA7) z silnikiem 2.2 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1189


Filtr cząstek stałych 1675177 - działanie filtra DPF

Filtr cząstek stałych 1675177

Działanie filtra DPF/FAP polega na ograniczeniu emitowania cząstek PM do atmosfery, które zawierają szkodliwe związki chemiczne. Aby uchronić naszą ekologię, został skonstruowany filtr cząstek stałych, który wmontowuje się w układach wydechowych pojazdów. Wskutek jego ciężkiej pracy zapycha się, a to znów może wytworzyć liczne awarie samego podzespołu wraz z innymi.
Jeżeli DPF ma funkcjonować właściwie, nie możesz doprowadzić do jego zużycia, bo w przypadku nieefektywnego procesu regeneracji będzie potrzebna jego wymiana. Tylko zastanówmy się, czy nowy filtr cząstek stałych i cena jego jest dla naszego portfela opłacalna? Raczej nie, bo koszt regeneracji stanowi raptem ułamek potencjalnej kwoty wymiany DPF.

DPF 1675177 - filtr cząstek stałych – czyszczenie/regeneracja DPF/FAP

Wypalając zawartość DPF/FAP już w pewnym sensie go oczyszczasz, ale tylko z sadzy. Po dłuższym jednak czasie pojawi się problem z osadzającym się popiołem, którego nie usuniesz inaczej, jak poprzez jego dokładne umycie. W naszym serwisie jest taka możliwość, ponieważ dysponujemy specjalistycznymi maszynami przeznaczonymi właśnie do tego celu. Zastosowanie odpowiedniego detergentu i późniejsze czyszczenie filtra cząstek stałych pomoże mu w odzyskaniu swoich utraconych parametrów, bez obaw o uszkodzenie filtra.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Robert
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF (Filtra Cząstek Stałych) w samochodzie Ford MONDEO IV Turnier (BA7) z silnikiem 2.2 TDCi (oznaczenie silnika: 1675177) jest elementem układu wydechowego, który ma na celu oczyszczanie spalin z szkodliwych cząstek stałych, takich jak sadza i pyły metali ciężkich. Działanie filtra DPF polega na przechwytywaniu cząstek stałych za pomocą specjalnej ceramicznej lub metalowej komory filtracyjnej. Cząstki stałe są następnie składowane w filtrze, a następnie usuwane przez proces regeneracji. Regeneracja filtra DPF polega na podgrzaniu filtra do wysokiej temperatury, przy użyciu specjalnego katalizatora, który rozkłada osady na prostsze związki, takie jak CO2 i woda. Proces ten odbywa się automatycznie, gdy silnik pracuje na wysokich obrotach przez dłuższy czas, lub może być przeprowadzony przez specjalistę w serwisie.

Popularne wpisy

8 lipca 2022

Czy zapchany katalizator zwiększa spalanie?

Spalanie wzrasta wraz ze stopniem zanieczyszczenia reaktora katalitycznego. Przez to, że spaliny coraz ciężej mogą przedostawać się przez katalizator, to jednostka napędowa musi się napracować, aby je usunąć, zatem logiczne jest ...

5 stycznia 2022

Które katalizatory są najdroższe?

Najdroższymi katalizatorami są te, które mają najwięcej w sobie platyny, dlatego ich cena potrafi być naprawdę wysoka. Jeden katalizator, którego wartość jest naprawdę duża, może na złomie wynieść nawet 1500 złotych, a inne, o wiele tańsze mogą kosztować od 150 do 200 złotych, także jak widać, ceny są bardzo rozbieżne ...