Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1683774 do Ford KUGA I z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11111
Filtr cząstek stałych 1683774 | Zalety czyszczenia
Po wprowadzeniu rozporządzeń dotyczących sumiennego przestrzegania norm czystości spalin, pojazdy z silnikami wysokoprężnymi zostały wyposażone w filtr cząstek stałych. Ten proceder spowodował, że nasze powietrze przestało być tak zatruwane, jak to było przedtem. Jednak posiadanie takiego podzespołu, jakim jest filtr cząstek stałych, nie jest takie łatwe i przyjemne w eksploatacji. Należy mieć świadomość, że nieodpowiednie użytkowanie takiego pojazdu, czy nawet maszyny może spowodować szybsze zużycie filtra DPF oraz uszkodzenie innych elementów wyposażenia. DPF wymaga raz na jakiś czas porządnego przepalenia nazbieranych w filtrze zanieczyszczeń.
Pamiętajcie, po latach eksploatacji filtr DPF będzie potrzebował dokładnego oczyszczenia, aby przywrócić mu początkowe parametry i jego drożność.
Dodatkowymi zaletami są:
• mycie filtra DPF w maszynie jest w pełni bezpieczne dla delikatnej powłoki filtra;
• woda z dobrze dobranym detergentem dokładnie oczyszcza kanaliki filtra z resztek sadzy, popiołu, nagaru i tlenków ceru.
• Zregenerowany DPF możesz odebrać następnego dnia.
Jeżeli zastanawiasz się nad samodzielnym oczyszczaniem filtra cząstek stałych, to rzeczywiście środków do czyszczenia DPF jest masa na rynku, natomiast użycie takiego preparatu może pomóc, ale tylko na chwilę. Sadza i tylko ona zostanie rozpuszczona, ale tylko powierzchownie, więc bądźcie pewni, że problem zatkanego DPF wróci bardzo szybko. Istnieje też duże zagrożenie, że stosując tego typu środki, które – warto pamiętać, są silnie żrące i mogą uszkodzić wkład filtra.
Naszym zdaniem nie warto ryzykować, ponieważ jeśli filtr zostanie uszkodzony, nie będzie możliwa jego regeneracja. Zatem mając zanieczyszczony filtr DPF, który odmawia posłuszeństwa, przez co nie pracuje, jak powinien, to oddajcie go w ręce specjalistów.
Preparat do czyszczenia DPF K2 – opinie | Czy warto?
Jest to jeden z najbardziej popularnych preparatów do samodzielnego oczyszczania DPF. I tak jak już napisaliśmy wyżej, my nie zalecamy stosować we własnym zakresie takich środków. Jednakże wiadomo, że w internecie możemy trafić na różne opinie, które będą zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeżeli komuś zależy, aby samemu pozbyć się problemu, choćby na chwilę – to tak, jest to dobry sposób, ale pamiętajcie, że popiołu się nie pozbędziecie. Tak, czy tak wizyta w serwisie będzie nieunikniona, tak samo, jak wykonanie prawidłowej regeneracji filtra cząstek stałych.
Popularne wpisy
DPF - brak mocy
Jeżeli zauważyli Państwo w swoim aucie przypadłość, jaką jest często związany z filtrem DPF – brak mocy to najprawdopodobniej występuje kłopot z zapchanym podzespołem. Zazwyczaj pierwsze objawy zapchanego DPF to nie tylko spadek mocy, ale również: ...
Czyszczenie, regeneracja DPF, SCR i katalizatorów - DAF | Autobusy, autokary
Chcąc odpowiedzieć na pytanie dotyczące kwestii takich, jak czyszczenie, regeneracja DPF, SCR i katalizatorów - DAF, postanowiliśmy stworzyć artykuł wyjaśniający te kwestie. Użytkując autobusy wyposażone w podzespół taki, jak DPF, SCR, czy katalizator, warto pamiętać ...
Komentarze