Filtr DPF 1683846

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1683846!

Filtr DPF 1683846

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

 Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1683846 do przykładowych modeli Ford C-MAX, Ford Focus II z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11023

Filtr cząstek stałych 1683846 | Regeneracja aktywna

Mając pojazd z silnikiem wysokoprężnym, na pewno jesteś świadomy, że posiadasz w nim podzespół, który odpowiedzialny jest za zredukowanie wydostawania się szkodliwych substancji do środowiska. Tym podzespołem jest problematyczny dla wszystkich Kierowców filtr cząstek stałych. Problematyczny dlatego, że wymaga odpowiedniego użytkowania, aby w 100 – procentach spełniał swoją funkcję w pojeździe. Prawdą jest, że pojazdy z Dieslem nie są do końca przystosowane do poruszania się wyłącznie po krótkich trasach, co oznacza, że DPF nie jest w stanie wypalić się tak, jak powinien.
Filtr cząstek stałych z biegiem czasu wymaga regeneracji, która pomoże mu odzyskać swoje pierwotne parametry, a jest to bardzo istotne, by pojazd bez żadnych problemów mógł jeździć po drogach publicznych.
Regenerację filtra DPF możesz wykonać sam oraz w serwisie. Jeżeli chodzi o usługę regeneracji w serwisie, to u nas mogą Państwo oczyścić DPF bardzo skutecznie i przede wszystkim bezpiecznie w specjalistycznej maszynie przy użyciu wody i wysokiego ciśnienia. Dzięki takiemu procesowi Twój DPF zostanie odblokowany z przyklejonej do niego sadzy i popiołu. Ważna informacja – jest to jedyna metoda, po której popiół jest usunięty. Inne metody, jak na przykład: wypalanie filtra cząstek stałych w piecu indukcyjnym czy wypalanie DPF w trybie serwisowym, po którym należy wymienić olej, pozwalają wypalić sadzę, ale popiół w dalszym ciągu pozostaje.

Jeżeli w Twoim pojeździe wyskoczy na desce rozdzielczej kontrolka wypalania DPF, nie panikuj, tylko pozwól filtrowi DPF się samodzielnie zregenerować. Do Ciebie należy wybór, czy będziesz kontynuować procedurę na postoju, czy podczas jazdy. Natomiast my teraz skupimy się na opisie wypalania postojowego, czyli inaczej mówiąc na regeneracji aktywnej. Ta metoda polega na utrzymaniu i podwyższeniu obrotów – warto od razu odpowiedzieć na pytanie „Ile trwa wypalanie DPF na postoju?” - zatem procedura może przebiegać od 15 do nawet 30 minut, dodatkowa dawka paliwa ma sprawić, że spaliny podniosą swoją temperaturę, która umożliwi wypalenie sadzy.
Wypalanie na postoju nie jest dobrym wyborem, a przynajmniej nie zaleca się praktykowania go za każdym razem. Dlaczego? Właśnie dlatego, że przy tej metodzie sterownik silnika podaje dodatkową dawkę paliwa, która niestety nie może wypalić się całkowicie, a jego resztki powodują rozcieńczenie oleju silnikowego. Grozi to tym, że inne podzespoły mogą utracić właściwości smarne, a silnik może się zatrzeć. Jednakże pamiętajcie, aby nie popadać w skrajności – lepiej przeprowadzić regenerację DPF na postoju niż wcale. Pilnujcie, by nie powielać tej metody non stop i, jak tylko pozwolą na to warunki, regenerujcie filtr DPF w trasie.

Regeneracja DPF

Co ile km wypala się DPF 1683846?

Dobrze funkcjonujący filtr cząstek stałych nie powinien wypalać się częściej niż co 400 do 700 kilometrów. Jeśli zauważasz, że DPF domaga się bardzo częstego wypalania, to może oznaczać, że jego stan już jest bardzo zły i być może, będzie potrzebna jego wymiana. Natomiast najlepiej zwrócić się do serwisu i tam zostanie zdiagnozowany problem.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Wojtek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja aktywna filtra DPF w samochodzie Ford C-MAX oraz Ford Focus II z silnikiem 2.0 TDCi polega na usunięciu zanieczyszczeń z filtra za pomocą specjalnego procesu, w którym kierowca jest zaangażowany. Regeneracja aktywna odbywa się poprzez jazdę pojazdem z wysoką prędkością przez kilka minut, co pozwala na osiągnięcie wysokiej temperatury w filtrze. W tym trybie silnik automatycznie dostarcza dodatkowego powietrza do filtra, co pozwala na osiągnięcie odpowiedniej temperatury do spalania zanieczyszczeń. Spalane zanieczyszczenia są wydalane z silnika jako woda i dwutlenek węgla. Regeneracja aktywna jest skuteczna, jednak wymaga od kierowcy specjalnej jazdy pojazdem, dlatego ważne jest, aby pamiętać, że jazda w nieodpowiednich warunkach lub niediagnozowanie stanu pojazdu może utrudnić proces regeneracji i prowadzić do uszkodzenia filtra.

Popularne wpisy

28 kwietnia 2021

Filtr DPF 1K0254705HX

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.  Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają: → homologację; → spełniają normy EURO! ...