Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 1683846!
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1683846 do przykładowych modeli Ford C-MAX, Ford Focus II z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11023
Filtr cząstek stałych 1683846 | Regeneracja aktywna
Mając pojazd z silnikiem wysokoprężnym, na pewno jesteś świadomy, że posiadasz w nim podzespół, który odpowiedzialny jest za zredukowanie wydostawania się szkodliwych substancji do środowiska. Tym podzespołem jest problematyczny dla wszystkich Kierowców filtr cząstek stałych. Problematyczny dlatego, że wymaga odpowiedniego użytkowania, aby w 100 – procentach spełniał swoją funkcję w pojeździe. Prawdą jest, że pojazdy z Dieslem nie są do końca przystosowane do poruszania się wyłącznie po krótkich trasach, co oznacza, że DPF nie jest w stanie wypalić się tak, jak powinien.
Filtr cząstek stałych z biegiem czasu wymaga regeneracji, która pomoże mu odzyskać swoje pierwotne parametry, a jest to bardzo istotne, by pojazd bez żadnych problemów mógł jeździć po drogach publicznych.
Regenerację filtra DPF możesz wykonać sam oraz w serwisie. Jeżeli chodzi o usługę regeneracji w serwisie, to u nas mogą Państwo oczyścić DPF bardzo skutecznie i przede wszystkim bezpiecznie w specjalistycznej maszynie przy użyciu wody i wysokiego ciśnienia. Dzięki takiemu procesowi Twój DPF zostanie odblokowany z przyklejonej do niego sadzy i popiołu. Ważna informacja – jest to jedyna metoda, po której popiół jest usunięty. Inne metody, jak na przykład: wypalanie filtra cząstek stałych w piecu indukcyjnym czy wypalanie DPF w trybie serwisowym, po którym należy wymienić olej, pozwalają wypalić sadzę, ale popiół w dalszym ciągu pozostaje.
Jeżeli w Twoim pojeździe wyskoczy na desce rozdzielczej kontrolka wypalania DPF, nie panikuj, tylko pozwól filtrowi DPF się samodzielnie zregenerować. Do Ciebie należy wybór, czy będziesz kontynuować procedurę na postoju, czy podczas jazdy. Natomiast my teraz skupimy się na opisie wypalania postojowego, czyli inaczej mówiąc na regeneracji aktywnej. Ta metoda polega na utrzymaniu i podwyższeniu obrotów – warto od razu odpowiedzieć na pytanie „Ile trwa wypalanie DPF na postoju?” - zatem procedura może przebiegać od 15 do nawet 30 minut, dodatkowa dawka paliwa ma sprawić, że spaliny podniosą swoją temperaturę, która umożliwi wypalenie sadzy.
Wypalanie na postoju nie jest dobrym wyborem, a przynajmniej nie zaleca się praktykowania go za każdym razem. Dlaczego? Właśnie dlatego, że przy tej metodzie sterownik silnika podaje dodatkową dawkę paliwa, która niestety nie może wypalić się całkowicie, a jego resztki powodują rozcieńczenie oleju silnikowego. Grozi to tym, że inne podzespoły mogą utracić właściwości smarne, a silnik może się zatrzeć. Jednakże pamiętajcie, aby nie popadać w skrajności – lepiej przeprowadzić regenerację DPF na postoju niż wcale. Pilnujcie, by nie powielać tej metody non stop i, jak tylko pozwolą na to warunki, regenerujcie filtr DPF w trasie.
Co ile km wypala się DPF 1683846?
Dobrze funkcjonujący filtr cząstek stałych nie powinien wypalać się częściej niż co 400 do 700 kilometrów. Jeśli zauważasz, że DPF domaga się bardzo częstego wypalania, to może oznaczać, że jego stan już jest bardzo zły i być może, będzie potrzebna jego wymiana. Natomiast najlepiej zwrócić się do serwisu i tam zostanie zdiagnozowany problem.
Popularne wpisy
Filtry cząstek stałych w pojazdach użytkowych – jak regeneracja na nie wpływa?
Filtry cząstek stałych (DPF) w pojazdach użytkowych odgrywają kluczową rolę w redukcji emisji szkodliwych cząstek stałych ze spalin. ...
Filtr DPF 1K0254705HX
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia. Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają: → homologację; → spełniają normy EURO! ...
Komentarze