Filtr DPF 1689258

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1689258 pasujący przykładowo do Ford C-MAX (DM2) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11023

Filtr DPF- 1689258

Filtr cząstek stałych 1689258 - jak zweryfikować obecność DPF w pojeździe?

Zakupiłeś pojazd, który wyprodukowano po 2006 roku, ale nie jesteś pewny, czy ma on DPF-a w układzie wydechowym i zastanawiasz się, jak sprawdzić filtr cząstek stałych, to możesz to zrobić:

• na własną rękę;
• w serwisie.

Jeżeli chodzi o możliwość samodzielnego sprawdzenia, to potrzebna będzie do tego biała chusteczka/rękawiczka, a następnie należy umieścić ją na wlocie rury wydechowej. W przypadku zaobserwowania zbyt dużego osadu może to sugerować nam brak filtra DPF albo uszkodzony DPF, dlatego według nas najlepiej byłoby zweryfikować swoją wątpliwość w ASO, gdzie po numerze VIN bez problemu wyświetlą się parametry pojazdu i wszelkie inne interesujące Cię informacje.
Jeśli okaże się, że Twój pojazd został pozbawiony tak istotnego podzespołu, to wiedz, że czeka Cię dodatkowy koszt związany z ponownym jego montażem. Można zamontować dwa rodzaje filtrów cząstek stałych w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi i są to: filtr DPF oraz filtr FAP. Pamiętaj, że nie powinno dopuszczać się do maksymalnego zanieczyszczenia filtra, gdyż to doprowadzi do zbyt szybkiego jego zużycia. Filtr cząstek stałych DPF/FAP musi być czyszczony, aby nic nie przeszkadzało w swobodnej jego pracy. Raz na jakiś czas wykonaj regenerację podzespołu i to najlepiej w serwisie, ponieważ uzyskasz gwarancję i 100-procentową pewność, że Twój DPF lub FAP nie zostanie uszkodzony, tylko odnowiony! Zachęcający jest także koszt takiej usługi, bo nie jest on wysoki, natomiast efekty będą długotrwałe.

Filtr cząstek stałych 1689258

DPF 1689258 - elektroniczne usunięcie filtra cząstek stałych DPF/FAP z Twojego pojazdu - można?

Otóż ten temat nie należy do łatwych i przyjemnych, ponieważ usuwanie filtra z pojazdu jest procesem nielegalnym. Wszelkie oszustwa: pozostawienie atrapy w aucie bądź montaż emulatora, który ma na celu oszukać sterownik silnika, także nie jest mile widziany. Zatem nie usuwaj, lecz regeneruj DPF.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marcin
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Istnieje kilka sposobów na zweryfikowanie obecności filtra DPF w samochodzie Ford C-MAX (DM2) z silnikiem 2.0 TDCi. Sprawdzenie w książce serwisowej pojazdu: Książka serwisowa powinna zawierać informacje o wszystkich podzespołach, które zostały zainstalowane w pojeździe przy jego produkcji. Sprawdzenie pod maską: Jeśli filtr DPF jest zainstalowany w pojeździe, powinien być widoczny w okolicach układu wydechowego, zwykle znajduje się za katalizatorem. Skorzystanie z diagnostyki: Warsztat samochodowy może zweryfikować obecność filtra DPF za pomocą specjalnego sprzętu diagnostycznego, który pozwala na odczytanie informacji z komputera pokładowego pojazdu. Sprawdzenie na stronie producenta: Wiele producentów samochodów oferuje informacje na swoich stronach internetowych dotyczące wyposażenia pojazdu, w tym filtrów DPF.

Popularne wpisy

22 Grudzień 2020

Zabezpieczenie katalizatora przed kradzieżą

Zabezpieczenie katalizatora przed kradzieżą jest to temat, który interesuje bardzo wielu kierowców posiadających ten podzespół w samochodzie. Jak wiadomo, nie od dziś, podzespół ten jest cennym łupem dla złodziei z racji tego, iż jest dużo wart. ...

16 lutego 2021

DPF w benzynie - od kiedy?

Jeżeli chodzi od DPF w benzynie – od kiedy jest montowany, to jest to stosunkowo nowe rozwiązanie. Otóż filtr cząstek stałych GPF stał się obowiązkowym elementem każdego nowego auta z silnikiem benzynowym 2018 roku. Jeżeli zaś chodzi o GPF i od ...