Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1731EP do Citroen Berlingo oraz Peugeot z silnikiem 1.6 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11013H
Regeneracja - Filtr cząstek stałych 1731EP
Filtr cząstek stałych DPF – aktualnie jeden z najważniejszych elementów wyposażenia w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi. Dlaczego jest on taki ważny w układzie wydechowym? Dzięki wmontowaniu filtra DPF znacznie zmniejszyło się zanieczyszczanie środowiska toksycznymi związkami chemicznymi. Zatem jego zastosowanie okazało się trafne, ponieważ chroni nie tylko środowisko, ale także nasze zdrowie.
Filtr cząstek stałych trzeba oczyszczać, aby nie utraciły swoich parametrów, ponieważ zregenerowane filtry DPF o wiele dłużej nam posłużą. Czy wiecie, na czym polega mycie DPF metodą hydrodynamiczną? Jeśli nie, to w tym artykule będziecie mogli się tego dowiedzieć.
Otóż filtr DPF jest wkładany do specjalnej myjki służącej do przemywania wkładu DPF wodą pod bardzo wysokim ciśnieniem. Taki rodzaj regeneracji jest bardzo bezpieczny dla delikatnej powłoki filtra, więc nie powinno dojść do naruszenia DPF. Poza tym mycie wodne pod ciśnieniem pozwala pozbyć się wszelkich zanieczyszczeń (sadzy i popiołu). To jest jedyny sposób na usunięcie popiołu, który zatyka filtr w wyniku wieloletniej eksploatacji pojazdu i dopalania sadzy.
Na samym początku wspomnieliśmy, że DPF jest teraz jednym z najważniejszych podzespołów w pojazdach, więc oznacza to, że nie możemy się go ot tak pozbyć. Jeżeli zdecydujesz się na usunięcie DPF, to nie bądź zdziwiony, jeśli podczas kontroli Policji otrzymasz mandat.
W przypadku, gdy zakupisz pojazd i będziesz zastanawiać się, gdzie jest DPF, to możesz sprawdzić jego obecność/brak poprzez:
• włożenie chusteczki do rury wydechowej (jeśli zauważysz zbyt dużą zawartość sadzy, może być to znak, że albo DPF nie ma, albo jest uszkodzony);
• w serwisie, gdzie po numerze VIN pracownik jest w stanie zweryfikować wszystkie informacje o pojeździe.
Ogólne informacje o umiejscowieniu DPF w pojazdach:
DPF zazwyczaj znajduje się pomiędzy dwoma katalizatorami w układzie wydechowym. Oznacza to, że najpierw jest katalizator utleniający, DPF, a na końcu katalizator SCR.
Na czym polega wypalanie DPF 1731EP?
Negatywną stroną posiadania filtra DPF jest jego skłonność do zatykania, dlatego, że pojazdy z Dieslem nie są w pełni przystosowane do jazd po krótkich trasach, więc nie ma możliwości, aby DPF mógł się porządnie wypalić. W takim wypadku naszą rolą jest, aby przypilnować i wyczuć, w jakim momencie nasz DPF domaga się wypalenia z zalegającej sadzy. Czasami takie wypalanie DPF nie wystarczy i będzie trzeba zwrócić się do serwisu, w którym zostanie zdiagnozowana przyczyna problemu, a następnie podjęte zostaną odpowiednie kroki.
Wypalanie filtra DPF polega na zwiększeniu obrotów oraz prędkości, aby temperatura spalin mogła dopalić sadzę. Wartość temperatury spalin powinna osiągnąć około 600 stopni Celsjusza. Wypalanie filtra cząstek stałych można wykonać podczas jazdy, na postoju i w ostateczności – w serwisie (sztucznie wymuszone wypalenie, po którym trzeba pamiętać o wymianie filtra oleju).
Popularne wpisy
Ile mocy zabiera DPF?
1. Jak z tą mocą jest naprawdę? Bardzo często można spotkać się z opiniami kierowców, iż filtr cząstek stałych stanowi niejako kajdany dla lepszych osiągów silnika, a więc jak to jest... Ile mocy zabiera DPF? Już odpowiadamy. Otóż sprawnie działający filtr cząstek stałych absolutnie nie ma prawa pogarsz ...
Filtr DPF - Jak naprawić, gdy już się zepsuje?
Sprawdź, jak można naprawić filtr DPF - To nie takie straszne ...
Komentarze