Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1731EP pasujący np. do Citroen C5 II Break i Peugeot 207 z silnikiem 1.6 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1009
Filtr cząstek stałych 1731EP | Usunięcie podzespołu
Umieszczenie filtra cząstek stałych w układach wydechowych pojazdów z silnikami wysokoprężnymi zmusiło nas do przestrzegania obowiązujących norm emisji spalin. Pierwsze filtry DPF zaczęto wmontowywać już w latach 90, ale w samochodach ciężarowych. Nie było to wtedy tak popularne, jak po 2006 roku. Zadaniem filtra cząstek stałych jest zatrzymanie szkodliwych cząstek stałych dla zdrowia i powietrza. Jednakże musicie pamiętać, że z biegiem czasu filtr DPF może się zapychać sadzą i należy ją wypalać.
Przy pojazdach z Dieslem eksploatacja jest trochę skomplikowana i droga. Jeżeli zaniedbamy znajdujący się w naszym pojeździe DPF, możemy przyczynić się do powstania różnych usterek. Niektórzy Kierowcy na pewno się już o tym przekonali.
Pokrótce opiszemy Państwu, na czym polega regeneracja DPF w pojazdach:
Zapchany filtr cząstek stałych możesz uratować poprzez samoczynną regenerację, czyli wypalenie jego zawartości bądź zaufać specjalistom, którzy poddadzą filtr DPF dokładnemu czyszczeniu. Zarówno regeneracja DPF w pojazdach ciężarowych, jak i osobowych, a nawet w maszynach będzie wyglądała tak samo.
Nasz serwis oferuje usługę mycia DPF wodą pod wysokim ciśnieniem. Ta metoda sprawia, że filtr cząstek stałych zostaje odblokowany z sadzy i popiołu. Decydując się na taki sposób oczyszczenia swojego DPF-a, możesz być pewny, że nie zostanie uszkodzona delikatna powłoka katalityczna.
Ta informacja jest naprawdę istotna, ponieważ musicie wiedzieć, że w przypadku dokonania wstępnej diagnozy stanu DPF przed wykonaniem czyszczenia, okaże się, że specjaliści mają do czynienia ze stopionym DPF, to jego regeneracja nie będzie możliwa. Jakiekolwiek uszkodzenie mechaniczne filtra cząstek stałych wstrzymuje możliwość przeprowadzenia regeneracji.
DPF – czyścić czy usunąć? | Skutki usunięcia
Większość z Was już wie z własnego doświadczenia, jak wiele problemów może wystąpić zarówno z samym DPF, jak i innymi podzespołami pojazdu. Dlatego też Kierowcy, aby pozbyć się tego problemu raz, a dobrze, kierują się zasadą, że lepiej całkowicie pozbyć się DPF z pojazdu niż po prostu o niego należycie zadbać. Niestety, ale skutki tego mogą być fatalne. Po pierwsze możecie otrzymać mandat za brak filtra DPF, stracić dowód rejestracyjny pojazdu oraz możesz nie uzyskać pozytywnego wyniku z przeprowadzonego badania technicznego.
W naszej ocenie lepiej czyścić filtr DPF, kiedy tego wymaga niż go usuwać, ponieważ poniesienie możliwych konsekwencji jest nieopłacalne. Poza tym i tak będziecie musieli na nowo zamontować filtr DPF, zatem wygenerujecie sobie dodatkowy i niepotrzebny wydatek.
Popularne wpisy
Czyszczenie, regeneracja DPF, SCR i katalizatorów – Van Hool | Autobusy, autokary
Przeprowadzane zgodnie z najwyższymi standardami czyszczenie, regeneracja DPF, SCR i katalizatorów Van Hool, autobusy i autokary znoszą znakomicie, wykazując taką efektywność i ekonomikę jazdy, jakby zamontowany był nie regenerowany, a fabrycznie nowy filtr cząstek stałych ...
Kiedy DPF musi zostać poddany regeneracji?
Produkcja filtrów DPF, które chronią nas przed wdychaniem cząstek stałych powstających w wyniku spalania oleju napędowego, zakładała, iż ich praca w układzie wydechowym samochodu będzie długa, niezawodna i bezobsługowa. Funkcje pełnione przez filtry cz ...
Komentarze