Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1731LN do przykładowych modeli Citroen C8, Citroen JUMPY, Fiat Scudo, Peugeot 807, Lancia Phedra z silnikami 2.0, 2.2 HDI 2.0 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11026
Filtr cząstek stałych 1731LN | Problem z wypalaniem DPF
Użytkownicy pojazdów posiadających filtr cząstek stałych DPF lub FAP wiedzą już, ile problemów może się pojawić przez niesprawność tego podzespołu. Aby tych kłopotów uniknąć, trzeba zadbać o nasz filtr DPF. Pojazd po pewnym czasie sam będzie domagał się oczyszczenia, które wykonuje się na włączonym silniku (!). Takie samodzielne oczyszczanie nazywa się wypalaniem DPF z zalegających w jego wnętrzu zanieczyszczeń.
Filtr DPF znajduje się w naszym pojeździe, aby ograniczyć wydostawanie się trujących związków chemicznych do atmosfery. Dlatego też po pewnym czasie nasz DPF może się tak zapchać, że samo wypalanie nie wystarczy. W takiej sytuacji należy się już zgłosić do serwisu, w którym zostanie wykonane dogłębne oczyszczanie filtra DPF.
Co mam zrobić, kiedy chcę wprowadzić pojazd w proces samoregeneracji, a nie wypala się DPF? Takie sytuacje niestety się zdarzają i może być to spowodowane zbyt dużym zapełnieniem filtra sadzą. W tym przypadku trzeba skonsultować problem z serwisem i być może pomoże wypalanie w trybie serwisowym, a jeśli nie, to pomoże już tylko mycie DPF, o którym zresztą wspomnieliśmy wcześniej.
Wypalanie filtra cząstek stałych może zostać wykonane na dwa sposoby:
1. Wypalanie podczas jazdy.
2. Wypalanie postojowe.
W obu przypadkach wypalanie filtra cząstek stałych trwa nawet do 30 minut, dlatego trzeba być bardzo cierpliwym i nie gasić pojazdu. Jeżeli będziesz trzymał się zaleceń: podwyższenie i utrzymanie obrotów, prędkości jazdy (jeśli decydujesz się na wypalanie w trasie), nie będziesz gwałtownie hamował, to spaliny osiągną taką temperaturę, która umożliwi wypalenie sadzy.
Na pytanie, co ile wypala się DPF, możemy odpowiedzieć, że dobrze działający filtr DPF powinien wypalać się co 400 do 700 km. Jeśli jednak zostanie zaobserwowane, że DPF wymaga częstszego wypalania, to nie jest to dobry znak. Jednakże, aby poznać przyczynę problemu, pierw trzeba go zdiagnozować.
Chcę pozbyć się filtra DPF - czy usunięcie DPF jest legalne?
Szanowni Kierowcy, jeżeli myślicie o pozbyciu się filtra cząstek stałych z waszego pojazdu – dobrze to przemyślcie, ponieważ konsekwencje tego mogą być poważne. Usunięcie DPF jest nielegalne, więc jeśli pojazd bez DPF zostanie skontrolowany, możecie otrzymać mandat i zostanie zabrany Wam dowód rejestracyjny pojazdu.
Ważne, aby nie ignorować pierwszych objawów awarii DPF 1731LN, ponieważ zaraz po nim mogą wystąpić kolejne, a to w ogóle nie jest opłacalne dla naszego portfela.
Popularne wpisy
Czy filtr DPF się wymienia?
Tak, filtr cząstek stałych musi być wymieniony, jeśli jest uszkodzony lub gdy stracił nieodwołalnie swoje parametry, których nie da się przywrócić regeneracją ...
Filtr DPF 55204393
W naszym serwisie wyczyścisz zapchany DPF lub kupisz nowy filtr cząstek stałych 55204393 ! ...
Komentarze