Filtr DPF 1731QH

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF/FAP/KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF 1731QH

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1731QH pasujący przykładowo do Citroen C5 II z silnikiem 1.6 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11013H

Filtr cząstek stałych 1731QH | Różnica między DPF, a FAP

 filtr cząstek stałych DPF

Kiedy zaczęto produkować filtr cząstek stałych, zostały utworzone jego dwa rodzaje. Pierwszym z nich jest określany filtr DPF „suchy” oraz filtr FAP „mokry”. O filtrze FAP nie mówi się często, gdyż montowany jest w pojazdach francuskich marek pojazdów, takich jak: Peugeot, Citroen oraz Renault.
Podstawową ich różnicą jest to, że DPF nie wymaga stosowania dodatkowych płynów, aby sadza mogła się wypalić, natomiast filtr FAP wymaga już aplikacji płynu zwanego Eolys, który odpowiedzialny jest za obniżenie temperatury spalin, zatem oznacza to, że podczas wypalania filtra cząstek stałych, spaliny mogą mieć niższą temperaturę, a i tak sadza wypali się bez problemu.
Z biegiem czasu zarówno filtr DPF, jak i FAP się zatykają, więc nie można jednoznacznie stwierdzić, czy lepszy jest DPF, czy FAP. Oba mają wady i zalety.

Na pewno musicie pamiętać, że tak jak DPF, FAP również musi być kiedyś poddany regeneracji i chodzi nam tu o oczyszczaniu FAP w serwisie. Jak się okazuje, to właśnie pojazdy z filtrem FAP mają największą tendencję do gromadzenia popiołu, więc wymagane jest jego usuwanie.

DPF/FAP 1731QH | Brak płynu FAP - objawy

Objawy tak naprawdę nie będą się mocno różnić od uszkodzonego/ zapchanego filtra DPF, zatem charakterystycznymi oznakami związanymi z brakiem płynu FAP może być:

• Wyświetlenie się komunikatu o niskim poziomie płynu katalitycznego;
• Spadek mocy pracy silnika;
• Pojazd nie będzie poruszał się płynnie;
• Możesz spodziewać się wejścia silnika w tryb awaryjny;
• Nie zdziw się, jak pojazd nagle zgaśnie.

Filtr cząstek stałych DPF i FAP mogą przysporzyć nam trochę problemów, dlatego naszym zadaniem jest sumiennie o nie zadbać, poprzez wypalanie z ich wnętrza sadzy, a także przeczyszczenia ich raz na jakiś czas w serwisie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
DPF (Diesel Particulate Filter) i FAP (Filtre à Particules) to oba filtry cząstek stałych, które służą do redukcji emisji cząstek stałych z silników diesla. Różnica polega na tym, że DPF jest stosowany w większości samochodów, natomiast FAP w samochodach z koncernu francuskiego i dodatkowo wymagają specjalnego płynu Eolys. Innymi słowy, to te same filtry, które różnią się tylko nazwą.

Popularne wpisy

4 października 2022

Ile kosztuje wypalanie DPF?

Komputerowe wypalanie filtra cząstek stałych w zwykłym warsztacie może kosztować od 80 do 100 zł, natomiast w ASO od ponad 100 do 250 zł. Niektórzy użytkownicy swoich samochodów sami zakupują specjalne programy razem z ...