Filtr DPF 1731RJ

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1731RJ

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1731RJ pasujący przykładowo do Citroen BERLINGO / BERLINGO FIRST Furgon (M_) z silnikiem 1.6 HDI 90 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11013H

Filtr cząstek stałych 1731RJ | Jak poruszać się pojazdem, mając filtr DPF?

 Filtr cząstek stałych 1731RJ

Wiele osób, które zdecydowało się na kupno pojazdu z Dieslem, nie wie, jak właściwie powinna przebiegać jego eksploatacja, zatem wyjaśnimy: „Jak jeździć dieslem z DPF”?

1. Przede wszystkim nie poruszaj się wyłącznie po krótkich dystansach, ponieważ sadza nie ma możliwości się wypalić.
2. Kierowco -nie przyśpieszaj i nie hamuj gwałtownie!
3. Staraj się podczas jazdy utrzymać obroty od 2000 do 2,5000 obr./min (na pewno nie zaszkodzi to w pracy DPF).
Oczyszczony filtra cząstek stałych jest bardzo ważny dla środowiska i zdrowia, ponieważ cząstki PM, które powstają ze spalin, zawierają trujące związki chemiczne.

Po latach użytkowania pojazdu będziesz musiał przeprowadzić obejmującą Twój filtr DPF dokładną regenerację. Nie chodzi o wypalanie DPF, które, tak czy inaczej, powinno być wykonywane, ale o czyszczenie w serwisie. Wykonujemy bezpieczną formę regeneracji filtra cząstek stałych, którą jest mycie hydrodynamiczne filtra DPF. To, co warto wiedzieć, jest ono bardzo bezpieczne dla delikatnej powłoki filtra, więc nie ma możliwości jego uszkodzenia.

Pamiętaj – regeneracja filtra cząstek stałych jest obowiązkowa i nie możesz jej zaniedbać, aby nie zaburzyć jego pracy.

Czy elektroniczne usunięcie filtra cząstek stałych byłoby rozsądnym krokiem? Niestety, ale taki pomysł nie rozwiąże Twoich kłopotów z DPF-em. Zarówno usuwanie DPF, jak i jego nieprawidłowa praca jest nielegalna. DPF musi być bez wątpienia sprawny, bo tylko wtedy może pojazd bezproblemowo poruszać się po ulicach.

DPF 1731RJ | Filtr DPF - od kiedy montowany jest w pojazdach z silnikiem wysokoprężnym?

Oficjalnie zaczęto go produkować w roku 2006 po wejściu w życie normy EURO IV w celu ograniczenia emisji cząstek stałych. Zatem pojazdy wyprodukowane właśnie po tym roku, są wyposażone w ów podzespół.

Nie zwlekaj z regeneracją filtra cząstek stałych, aby nie zaszkodzić jego sprawności ani pozostałemu wyposażeniu.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Aby uniknąć awarii filtra DPF (filtra cząstek stałych) w samochodzie z silnikiem Diesla, ważne jest, aby poruszać się zgodnie z zaleceniami producenta: Uruchom silnik przed jazdą - przed rozpoczęciem jazdy należy uruchomić silnik i pozwolić mu pracować na biegu jałowym przez kilka minut, co pomoże w rozgrzaniu filtra. Unikaj krótkich tras - filtr DPF jest skuteczny tylko wtedy, gdy jest gorący, dlatego ważne jest, aby unikać krótkich tras, na których filtr nie ma czasu się rozgrzać. Jazda z wyższą prędkością - filtr DPF potrzebuje wysokiej temperatury do skutecznego działania, dlatego ważne jest, aby jechać z wyższą prędkością, co pomoże w rozgrzaniu filtra. Jazda na trasie - filtr DPF jest skuteczniejszy na trasie niż w mieście, ponieważ jazda po autostradzie pozwala na osiągnięcie wyższych prędkości i dłuższego czasu pracy silnika. Regularne przeglądy - ważne jest, aby regularnie serwisować samochód i czyszczyć filtr DPF, zgodnie z zaleceniami producenta. Unikanie jazdy z włączoną klimatyzacją - Klimatyzacja zwiększa zużycie paliwa i może spowodować, że silnik pracuje na niższych obrotach, co nie sprzyja rozgrzaniu filtra. Jeśli jednak filtr jest już zatkany, trzeba udać się do specjalisty, który przeprowadzi jego regenerację.

Popularne wpisy