Filtr DPF 174002

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Centrum naprawy DPF, FAP i katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 174002

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 174002 pasujący do Peugeot 607 (9D, 9U) z silnikiem 2.0 Hdi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11002

Filtr cząstek stałych 174002 | Czyszczenie podzespołu sodą kaustyczną – bezpieczne?

Czyszczenie podzespołu sodą kaustyczną – bezpieczne?

Soda kaustyczna zaliczana jest bardzo silnie żrącym preparatem, który po kontakcie ze skórą może przyczynić się do powstawania poparzeń i reakcji alergicznych. Zatem zastanówmy się, czy metoda oczyszczania DPF takim środkiem będzie odpowiednia? Absolutnie nie, gdyż tak silny środek jest w stanie pozbawić właściwości delikatnej powłoki filtra cząstek stałych, także licz się z tym, że po zastosowaniu takiego preparatu DPF w Twoim pojeździe może być traktowany, jakby go w ogóle nie było, ponieważ nie spełnia swojej funkcji.
Bez wątpienia metod czyszczenia DPF jest mnóstwo i tak naprawdę mamy duży wybór, ale według nas najbezpieczniejszą metodą oczyszczania filtra DPF jest mycie hydrodynamiczne, które wykonuje się w naszym serwisie. Zaletą wykonania takiej usługi jest całkowite odzyskanie przepustowości filtra cząstek stałych, a sam proces regeneracji jest bezpieczny i nie zagraża uszkodzeniem filtra DPF.

DPF 174002 | Jak sprawdzić poziom zapchania DPF w pojeździe?

W tym celu najlepiej zwrócić się do specjalisty, który będzie mógł prześwietlić stan filtra DPF za pomocą podłączenia komputera do silnika. Pozwoli to dowiedzieć się, jak duży jest stopień zapełnienia zabrudzeń w filtrze. Jeżeli nie będzie przeciwwskazań do wykonania regeneracji, która będzie polegała na wodnym myciu DPF, zostanie ona przeprowadzona.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Tymek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Czyszczenie filtra DPF (DPF) sodą kaustyczną jest jedną z metod regeneracji tego podzespołu. Soda kaustyczna jest silnym środkiem chemicznym, który jest w stanie rozpuszczać i usuwać zanieczyszczenia z filtra. Chociaż ta metoda może być skuteczna w usuwaniu zanieczyszczeń, nie jest ona uważana za bezpieczną. Soda kaustyczna jest substancją chemiczną, która może powodować poważne oparzenia skóry i oczu, jeśli nie jest stosowana w odpowiedni sposób. Ponadto soda kaustyczna może uszkodzić inne elementy układu wydechowego, takie jak katalizator, co może prowadzić do awarii silnika i zwiększonej emisji spalin. Dlatego też zalecane jest skorzystanie z usług specjalistów, którzy posiadają odpowiedni sprzęt i doświadczenie w regeneracji filtrów DPF oraz stosowanie metod zgodnych z zaleceniami producenta.

Popularne wpisy

2 września 2022

Czy DPFa należy się bać?

Filtra cząstek stałych nie należy się obawiać, jeśli stosujesz się do zaleceń producenta. Oczywiście jest to problematyczny podzespół, ale łatwo można temu zaradzić; wystarczy, że ...