Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 174002 pasujący do Peugeot 607 (9D, 9U) z silnikiem 2.0 Hdi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11002
Filtr cząstek stałych 174002 | Czyszczenie podzespołu sodą kaustyczną – bezpieczne?
Soda kaustyczna zaliczana jest bardzo silnie żrącym preparatem, który po kontakcie ze skórą może przyczynić się do powstawania poparzeń i reakcji alergicznych. Zatem zastanówmy się, czy metoda oczyszczania DPF takim środkiem będzie odpowiednia? Absolutnie nie, gdyż tak silny środek jest w stanie pozbawić właściwości delikatnej powłoki filtra cząstek stałych, także licz się z tym, że po zastosowaniu takiego preparatu DPF w Twoim pojeździe może być traktowany, jakby go w ogóle nie było, ponieważ nie spełnia swojej funkcji.
Bez wątpienia metod czyszczenia DPF jest mnóstwo i tak naprawdę mamy duży wybór, ale według nas najbezpieczniejszą metodą oczyszczania filtra DPF jest mycie hydrodynamiczne, które wykonuje się w naszym serwisie. Zaletą wykonania takiej usługi jest całkowite odzyskanie przepustowości filtra cząstek stałych, a sam proces regeneracji jest bezpieczny i nie zagraża uszkodzeniem filtra DPF.
DPF 174002 | Jak sprawdzić poziom zapchania DPF w pojeździe?
W tym celu najlepiej zwrócić się do specjalisty, który będzie mógł prześwietlić stan filtra DPF za pomocą podłączenia komputera do silnika. Pozwoli to dowiedzieć się, jak duży jest stopień zapełnienia zabrudzeń w filtrze. Jeżeli nie będzie przeciwwskazań do wykonania regeneracji, która będzie polegała na wodnym myciu DPF, zostanie ona przeprowadzona.
Popularne wpisy
Przy jakiej temperaturze silnika wypala się DPF? - Odkryj, jak kontrolować ten proces!
Wypalenie filtra DPF staje się możliwe przy uzyskaniu temperatury 600 - 700 stopni Celsjusza. ...
Czy DPFa należy się bać?
Filtra cząstek stałych nie należy się obawiać, jeśli stosujesz się do zaleceń producenta. Oczywiście jest to problematyczny podzespół, ale łatwo można temu zaradzić; wystarczy, że ...
Komentarze