Filtr DPF 174006

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 174006 pasujący przykładowo do Peugeot 307 (3A/C) z silnikiem 2.0 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11003H

Filtr DPF 174006

Filtr cząstek stałych 174006 - Czy filtr DPF/FAP to katalizator?

Wiele osób myli filtr cząstek stałych z katalizatorem, jednak skąd to się bierze? Co prawda – oba podzespoły odpowiedzialne są za naprawdę ciężką i wytężoną pracę w środowisku zanieczyszczonym, ale spaliny najpierw przepływają przez katalizator i on musi oczyścić te spaliny, których nie spalił silnik. Dopiero później spaliny trafiają do filtra DPF/FAP i tutaj to właśnie ten podzespół ma ograniczyć wydostawanie się szkodliwych związków chemicznych do otoczenia. Zatem odpowiedź jest jednoznaczna – DPF to nie katalizator, bo jednak każdy z tych podzespołów spełnia inną funkcję. Co więcej, jeśli zastanawiasz się także, czy DPF można zastąpić katalizatorem, to odpowiedź będzie przecząca. Tak, jak napisaliśmy wyżej – każdy z nich jest odpowiedzialny zupełnie za coś innego, więc nie ma takiej możliwości, aby jeden zastąpił drugi.
To, co jest pewne – zarówno DPF/FAP, jak i katalizator mają cechę wspólną, ponieważ tak samo często i mocno się zapychają, dlatego warto skusić się na czyszczenie filtra DPF oraz katalizatora, gdyż nie możesz sobie pozwolić na ich zaniedbanie. Czyszczenie obu podzespołów za pomocą metody mycia hydrodynamicznego będzie najlepsze, ponieważ pozbędziesz się wszelakich zanieczyszczeń i z filtra, i z katalizatora i to w jak najkorzystniejszej cenie.

Filtr cząstek stałych

DPF 174006 - wymiana wkładu ceramicznego DPF – czy traktować to, jak regenerację?

Jeśli wkład filtra cząstek stałych jest mocno zapchany osadami, to, zamiast go oczyścić, można go po prostu wyciąć i włożyć całkowicie nowy wkład do swojej obudowy. Ten sposób wymaga jednak naprawdę ogromnej wiedzy na ten temat oraz sprzętu. Jest to tańsza opcja niż wymiana kompletna filtra DPF/FAP, ale nie mniej kosztowna niż normalna regeneracja podzespołu wykonywana w serwisie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Wojtek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF (Diesel Particulate Filter) lub FAP (Filtre à particules) w samochodzie Peugeot 307 (3A/C) 2.0 HDi nie jest katalizatorem. Katalizator jest podzespołem, który znajduje się w układzie wydechowym i jego celem jest redukcja emisji szkodliwych substancji takich jak tlenki azotu i tlenki węgla. Natomiast filtr DPF jest przeznaczony do usuwania cząstek stałych z spalin, które mogą powodować zanieczyszczenie powietrza. Oba te podzespoły służą do ochrony środowiska, ale działają na różnych etapach procesu spalania paliwa i mają różne cele.

Popularne wpisy

12 marca 2021

Regeneracja DPF i katalizatorów w zamiatarkach Karcher

Nie tylko w samochodach osobowych i ciężarowych przeprowadzać można procedurę, jaką jest regeneracja DPF i katalizatorów, w zamiatarkach Karcher również wykonywać można wspomnianą czynność. Zamiatarki przemysłowe firmy Karcher zostały stworzone z myślą o utrzymywaniu czystości zarówno parkingów naziemnyc ...