Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Oferujemy:
→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 174017 do przykładowych modeli Citroen BERLINGO, Citroen C4 Grand Picasso I, Citroen C5 III, Peugeot 207 SW, Peugeot 407, Peugeot PARTNER z silnikiem 1.6 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11103
Filtr cząstek stałych 174017 | Sposób na usunięcie popiołu
Umieszczenie w pojazdach z Dieslem filtrów cząstek stałych spowodowało, że nasze środowisko jest mniej narażone na zatruwanie cząstkami stałymi, które znajdują się w spalinach. Jednak minusem jest to, że źle eksploatowane są narażone na zapchanie przez niewypaloną sadzę.
Pojazdom z silnikami wysokoprężnymi bardzo ciężko jest wypalić zanieczyszczenia, kiedy ich Użytkownicy nie robią sobie dłuższych wycieczek albo co gorsza – przerywają nieświadomie samoczynną regenerację DPF. Te sytuacje powodują, że nasz filtr cząstek stałych nie tylko się zatyka nazbieranymi zanieczyszczeniami, ale również może zostać uszkodzony. Filtr DPF może zostać zregenerowany przez nas – jak już wiadomo oraz w serwisie.
Oczywiście czyszczenie filtra cząstek stałych w serwisie jest o wiele bardziej efektywne i bezpieczne niż np. czyszczenie DPF Kretem, które może tylko zniszczyć wkład filtra, a nie go oczyścić.
Czyszczenie filtra DPF polega na dokładnym umyciu wkładu ceramicznego filtra i pozbyciu się sadzy oraz popiołu powstałego po długim czasie użytkowania pojazdu. Decydując się na taką usługę, będziecie zadowoleni z efektów, gdyż wasz DPF odzyska swoje fabryczne parametry, w pełni się odblokuje oraz jego sprawność w pojeździe będzie zadowalająca.
Jak się okazuje, nie tylko sadza stanowi problem i przyczynia się do zatykania kanalików filtra DPF, ponieważ przez procedurę wypalania ta sadza zostanie wypalona, jednak zostanie po niej popiół i to on głównie jest problemem. Metod oczyszczania filtra cząstek stałych jest wiele, natomiast tylko dzięki czyszczeniu hydrodynamicznemu tego popiołu się pozbędziecie.
Czyszczenie DPF – czy warto zawracać sobie głowę taką usługą?
To jest często zadawane pytanie, ale jest ono bardzo ważne, ponieważ należy pamiętać, że jednorazowo wykonana procedura oczyszczania filtra cząstek stałych nie sprawi, że nie będzie wymagane powtórzenie takiej czynności. Tak się niestety nie stanie, jednak możemy zrobić wszystko, aby to opóźnić. Stosujmy oleje niskopopiołowe, dobre paliwo, a także dodatki do paliwa, dbajmy o ogólna sprawność pojazdu, wypalajmy samodzielnie DPF, gdy tylko się zacznie tego domagać, nie wyłączajmy silnika podczas tej procedury, to zobaczycie sami, że efekty po czyszczeniu filtra DPF będą się utrzymywały bardzo długo.
Popularne wpisy
Filtr DPF 3B0131709X
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 3B0131709X ! ...
Czy po wypalaniu DPF trzeba wymieniać olej? Nie wpadnij w kłopoty
W nowoczesnych pojazdach istnieje kilka rodzajów regeneracji DPF, w tym regeneracja pasywna (automatyczna) i regeneracja aktywna (inicjowana elektronicznie). W przypadku regeneracji pasywnej, która występuje automatycznie podczas normalnej eksploatacji, najczęściej nie wymaga się wymiany oleju. J ...
Komentarze