Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 174033 pasujący przykładowo do Citroen C8 (EA_, EB_) z silnikiem 2.0 HDi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11026
Filtr cząstek stałych 174033 | Redukcja zanieczyszczeń
Mając całkowicie czysty filtr cząstek stałych w układzie wydechowym pojazdu, będziesz mógł przez długi czas cieszyć się jego sprawnością. Problem pojawi się w momencie, gdy DPF zostanie przez Ciebie zaniedbany i dojdzie do jego zatkania. Nie musisz się jednak martwić, gdyż zapchany filtr DPF możesz zregenerować zarówno sam, jak i w serwisie.
Procedura czyszczenia filtra cząstek stałych przebiega bardzo prosto.
Przede wszystkim filtr DPF jest w pierwszej fazie moczony w specjalnym roztworze, który rozpuszcza sadzę, a następnie zostaje umieszczony w maszynie, w której dochodzi do mycia DPF strumieniem wody pod bardzo wysokim ciśnieniem.
Po zakończonym procesie czyszczenia, filtr cząstek stałych jest poddany dokładnemu suszeniu, a także badaniu, jaka przepustowość jest obecnie po regeneracji i jaka była na samym początku. Filtr DPF może zostać z powrotem zamontowany, jeśli przedtem dobrze będzie wysuszony, aby nie przyklejały się zbyt szybko zanieczyszczenia do kanalików filtra.
DPF 174033 | Jaka jest rola filtra cząstek stałych a katalizatora?
Wielu myli oba podzespoły, sądząc ze oba spełniają taką samą funkcję. W rzeczywistości ich praca wygląda nieco inaczej. Owszem – zarówno katalizator, jak i DPF mają zredukować emisję szkodliwych związków chemicznych do otoczenia poprzez oczyszczanie spalin. Dokładniej mówiąc, katalizator oczyszcza spaliny, które wydostają się z silnika, a DPF wyłapuje i dopala cząstki stałe powstałe ze spalin.
Popularne wpisy
Pierwsze objawy zapchanego DPF – dlaczego filtry DPF i FAP trzeba czyścić?
Rozmowy na temat zasadności montowania filtrów DPF i FAP wzbudzają wiele emocji, jednakże nie ulega wątpliwości, że warto wiedzieć na ich temat jak najwięcej, gdyż stanowią obowiązkowy element samochodów z silnikiem wy ...
Filtr DPF 1762998
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają: → homologację; → spełniają normy EURO! Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje. ...
Komentarze