Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 174039 pasujący przykładowo do Fiat SCUDO platforma / podwozie (270_, 272_) z silnikiem 2.0 D Multijet możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11026
Filtr cząstek stałych 174039 - kontrolka filtra DPF = wypal!
Bez wątpienia filtr cząstek stałych należy do tego typu podzespołów, które albo się kocha, albo nienawidzi. Niestety, ale potrafi on przysporzyć masę problemów Kierowcom, jednak da się ich uniknąć, albo przynajmniej opóźnić ich występowanie odpowiednią eksploatacją pojazdu.
DPF/FAP został skonstruowany z myślą o dogłębniejszym zadbaniu o ekologię, zatem nietrudno zrozumieć, że zanieczyszczony filtr do niczego się nam nie przyda. Z reguły posiadacze aut z Dieslem powinni wiedzieć, że nie są one dobre do jazd wyłącznie w obrębie miejskim, gdyż praca filtra cząstek stałych odbywa się w ciężkich warunkach i ulega on tendencji zapchania. Niewypalany DPF spowoduje jego zniszczenie, dlatego pilnuj tego, jak również poddawaj go raz na jakiś czas fachowej regeneracji. Jeśli zastanawiasz się, po czym poznać, że DPF jest zapchany, to z pewnością jesteś świadomy, aby rozpoznać, kiedy Twój pojazd traci moc, nie potrafi utrzymać równych obrotów, jazda nim nie jest przyjemna, masz odczucie „szarpania” silnikiem i tak dalej…
Zatem powracając do tematu filtra cząstek stałych i czyszczenia – wykonuj je tylko w serwisie. Będziesz miał pewność, że usługa zostanie wykonana rzetelnie, a Twój DPF odzyska w pełni swoją drożność bez wystąpienia jakiegokolwiek zagrożenia. Przy okazji warto zaznaczyć, że cena regeneracji jest niewielki, porównując całkowitą wymianę filtra na nowy.
DPF 174039 - co mam zrobić, kiedy pojawi się filtra cząstek stałych kontrolka?
Temat kontrolki DPF pojawił się już na samym początku artykułu, a raczej w jego nagłówku i jak można zauważyć, dopisaliśmy informację o wypalaniu, a więc pamiętaj – jeśli w Twoim pojeździe pojawi się taka właśnie kontrolka, musisz wypalić zawartość filtra DPF. Zrób to podczas jazdy lub w trasie, istotne jest, aby poprawnie przeprowadził ten proces i pod żadnym pozorem go nie przerywał.
Popularne wpisy
Co to znaczy SCR?
Co to znaczy SCR? SCR jest to selektywna redukcja katalityczna, która jeszcze bardziej dba o zredukowanie szkodliwych gazów z cząstek stałych oraz tlenków azotu ...
DPF - gdzie się znajduje?
Filtr cząstek stałych jest obowiązkowym elementem układu wydechowego pojazdów zarówno z silnikiem wysokoprężnym, jak i benzynowym i umiejscowiony jest w układzie wydechowym, natomiast w niektórych samochodach możesz go znaleźć w komorze silnika (Toyota, Audi, VW z silnikiem 1.6 lub 1.9 TDI) ...
Komentarze