Filtr DPF 1762998

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1762998

 Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia. 

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1762998 pasujący przykładowo do Ford MONDEO IV (BA7) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1189

Filtr cząstek stałych 1762998 - DPF tylko w Dieslu?

Filtr cząstek stałych 1762998

Zacznijmy pierw od definicji filtra cząstek stałych – co to jest za podzespół? Zatem DPF został skonstruowany z myślą o dobru ekologii oraz zdrowiu naszego społeczeństwa. Patrząc na niego, to z wyglądu przypomina zwykła metalową puszkę, podobnie jak katalizator. Jednak wygląd ten to tylko pozory, gdyż jego środek zbudowany jest z naprawdę drogocennych materiałów, które są termoizolacyjne oraz odporne na uderzenia.

Bardzo popularne jest posiadanie filtra DPF w silnikach Diesla, jednak warto wspomnieć, że właściwie od niedawna, czyli od 2018 roku zaczęto obowiązkowo montować filtry cząstek stałych GPF także w silnikach benzynowych. Także od teraz filtr cząstek stałych - benzyna, jak i w dieslu to nieodłączność.
Jest jednak pewien minus umieszczenia filtra DPF w pojazdach, ponieważ nie służy im jazda na krótkich dystansach, gdyż DPF się zapycha, gromadzą się w nim wszelkie zanieczyszczenia, które należy wypalać – to jest główne zadanie Kierowcy.
Zaniedbanie tego może przyczynić się do powstania uszkodzeń filtra wraz z pozostałymi podzespołami. Zatem – nie czekaj, tylko regeneruj DPF i to w miejscu sprawdzonym, gdzie będziesz miał pewność, że takie czyszczenie filtra cząstek stałych zostanie wykonane dobrze i bezpiecznie. To, co też na pewno Cię ciekawi, to koszt takiej usługi – czy jest to drogie? Absolutnie nie, tak naprawdę cena regeneracji DPF to ułamek ceny za całkowitą wymianę filtra na nowy.

DPF 1762998 - filtr cząstek stałych - od kiedy obowiązkowy w pojazdach z Dieslem?

Wiemy już, od kiedy zaczęto montować DPF w pojazdach benzynowych, natomiast uzupełnimy Ci informację o DPF w silnikach wysokoprężnych. Zatem filtr cząstek stałych stał się obowiązkowym elementem wyposażenia w Dieslu zdecydowanie wcześniej niż w benzynie, bo od 2006 roku.

Nie zaniedbuj podzespołu – zregeneruj go u nas!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Paweł
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Tak, filtr cząstek stałych 1762998 jest przeznaczony dla silnika wysokoprężnego (diesla) w modelu Ford Mondeo IV (BA7) 2.0 TDCi. Jest to urządzenie montowane, którego zadaniem jest ograniczanie emisji cząstek stałych produkowanych przez silnik. Użytkownicy diesli muszą być świadomi, jak poprawnie eksploatować pojazd z DPF, ponieważ ten element ma skłonność do zapychania się. Najważniejsze więc jest to, aby na bieżąco pozbywać się osadów z podzespołu w celu przedłużenia jego pracy.

Popularne wpisy

21 Grudzień 2020

Ciśnienie różnicowe FAP

1. Jaki związek ma ciśnienie różnicowe FAP na działanie filtra cząstek stałych. Jedną z kwestii, którą chcielibyśmy omówić, jest ciśnienie różnicowe FAP, które ma związek z prawidłowym funkcjonowaniem filtra cząstek stałych. ...

6 czerwca 2022

Za co odpowiada filtr DPF?

Filtr cząstek stałych odpowiada za eliminację szkodliwych dla otoczenia i zdrowia związków chemicznych, które znajdują się w spalinach. Odkąd DPF zaczęto obowiązkowo wmontowywać do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, zaobserwowano mniejszą zachorowalność i o wiele ...