Filtr DPF 1794146

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Filtr DPF 1794146

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1794146 pasujący przykładowo do Ford MONDEO IV sedan (BA7) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1189


Filtr cząstek stałych 1794146 - dbać o DPF czy może go usunąć?

Filtr cząstek stałych 1794146

Prawda jest taka, że od kiedy wprowadzono filtr cząstek stałych, a raczej, od kiedy jest on obowiązkowym podzespołem, który ma znajdować się w naszym pojeździe, pojawiło się mnóstwo problemów i dylematów Kierowców. Jeśli zastanawiasz się, jakie jest najlepsze rozwiązanie: czy usunąć filtr DPF, czy o niego zadbać, to naszą odpowiedzią jest opcja druga.

Taki jest nasz wybór, a ci, którzy go nie rozumieją i preferują całkowite pozbycie się filtra DPF ze swojego pojazdu, być może nie wiedzą, jakie mogliby ponieść konsekwencje. Zatem ani wycięcie podzespołu z rury wydechowej pojazdu, ani elektroniczne usunięcie filtra cząstek stałych nie rozwiąże Twoich problemów, jak również nie okaże się to rozsądnym krokiem.
Regeneruj DPF samodzielnie poprzez wypalenie jego zawartości, w którym nawarstwiło się mnóstwo zanieczyszczeń. Jeśli sam podejmiesz się takiej czynności, to gwarantujemy Ci, że nie uszkodzisz filtra, a nawet dasz mu szansę na jego dłuższą pracę. Wiedz tylko, że takie rozwiązanie jest dobre na jakiś czas, ponieważ i tak będziesz musiał udać się do serwisu, aby dokładnie oczyścić podzespół.

DPF 1794146 - zasada działania filtra cząstek stałych DPF/FAP jest prosta!

Z takim stwierdzeniem może zgodzić się każdy, kto wie, jak właściwie eksploatować pojazd, bo przecież rolą filtra DPF jest ochrona naszego środowiska przed szkodliwymi substancjami chemicznymi, które powstają przez spaliny.
Zatem, aby nie zaniechać jego pracy i właściwości, należy pamiętać o regeneracji DPF, ponieważ koszt wymiany podzespołu może być dla Ciebie szokujący.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Waldek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr cząstek stałych jest ważnym elementem układu oczyszczania spalin w samochodzie z silnikiem diesel, takim jak Ford Mondeo IV sedan (BA7) z silnikiem 2.0 TDCi. Zaleca się dbanie o jego prawidłowe działanie, a nie usuwanie go. Regularna jazda na długich trasach oraz przestrzeganie zaleceń producenta dotyczących prawidłowej eksploatacji pozwala na utrzymanie filtra DPF w dobrym stanie. W przypadku jazdy głównie po mieście lub braku regularnego przeprowadzania przeglądów filtr DPF może się zatkać. Usunięcie filtra DPF wiąże się z poważnymi konsekwencjami dla działania silnika oraz dla środowiska. Pozbawienie silnika filtra DPF oznacza brak skutecznego oczyszczania spalin, co przyczynia się do wzrostu emisji szkodliwych substancji, takich jak tlenki azotu, cząsteczki sadzy i inne zanieczyszczenia. Usunięcie filtra DPF jest nielegalne w wielu krajach i może prowadzić do kar finansowych, a także do problemów z ubezpieczeniem pojazdu.

Popularne wpisy

25 lipca 2022

Ile trwa płukanie DPF?

Płukanie filtra cząstek stałych w specjalistycznej maszynie może trwać od 30 do 60 minut i jest to w zasadzie najskuteczniejsza metoda regeneracji tego podzespołu ...