Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 18307792041 do BMW 5, BMW 7, BMW X3, BMW X 5 z silnikami 525 d, 530 d, 730 d, 3.0 d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1016
Filtr cząstek stałych 18307792041 – niepoprawnie funkcjonujący podzespół
Aktualne dyrektywy dotyczące spełnienia norm emisji spalin wymagają bezbłędnej pracy filtra cząstek stałych. Zatem nasz pojazd musi całkowicie spełniać obowiązujące rozporządzenia, aby bez żadnego problemu mógł legalnie poruszać się po drogach. Jednak nie jest to takie proste, ponieważ użytkowanie pojazdów z Dieslem wiąże się z pewnymi zaleceniami. Odpowiednia jazda, wypalanie co jakiś czas DPF, tankowanie odpowiedniej jakości paliwa, stosowanie sprawdzonych dodatków do paliwa i olejów niskopopiołowych – to jedne z najważniejszych zaleceń, aby uniknąć problemów z naszym filtrem DPF. Pamiętajcie, że jeden źle funkcjonujący podzespół może uszkodzić pozostałe. Mamy na uwadze, że po latach eksploatacji pojazdu nieuniknione jest zużycie filtra DPF przez powstały popiół po procesach wypalania, dlatego należy się przygotować, że czyszczenie tego podzespołu będzie potrzebne. Takie czyszczenie można przeprowadzić w naszym serwisie, w którym posiadamy do tego celu potrzebne maszyny. Czyszczenie DPF przebiega bezpiecznie i dzięki myciu wodą pod wysokim ciśnieniem filtr DPF zostaje uwolniony z wszelkich zanieczyszczeń w postaci sadzy i popiołu. Wielu klientów zdecydowało się na wykonanie powyższej usługi i są zadowoleni z efektów, dlatego zachęcamy do zainteresowania się nią. O stanie zapchanego DPF poinformuje nas odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka. W każdym Dieslu możemy sami zainicjować także wypalanie filtra DPF, które pozwoli dopalić zalegającą sadzę, poprzez osiągnięcie odpowiednio wysokiej temperatury spalin, podwyższeniu obrotów oraz prędkości (jeżeli decydujemy się na wykonanie samoregeneracji podczas jazdy).
Uszkodzony czujnik różnicy ciśnień DPF – objawy potencjalnej usterki
Niepoprawnie działający czujnik różnicy ciśnień da o sobie znać poprzez pojawienie się kontrolki DPF. Dodatkowymi objawami mogą być wyczuwalny zapach spalin wewnątrz pojazdu, zwiększone zużycie oleju napędowego oraz spadek mocy pracy silnika w pojeździe.
Ważne! Nie lekceważmy tych objawów, jeżeli nie chcemy doprowadzić do całkowitego uszkodzenia filtra cząstek stałych. Zwróćcie się z tym do serwisu, a specjaliści się tym zajmą. W przypadku konieczności wymiany na nowy czujnik ciśnienia trzeba pamiętać o dopasowaniu czujnika do pojazdu. Po zaakceptowaniu wymienionego czujnika przez sterownik będzie mógł bez problemu odczytywać stan wypełnienia filtra zanieczyszczeniami. Pamiętajcie, że nie istnieje tylko sam filtr DPF, ponieważ aby on odpowiednio pracował, są obecne także inne elementy tego podzespołu. I takim elementem jest właśnie czujnik różnicy ciśnień. Jeden z nich mierzy ciśnienie filtra przed nim, a drugi zajmuje się pobieraniem pomiaru ciśnień przed i za filtrem DPF.
Każdy występujący problem z Twoim filtrem cząstek stałych 18307792041 możesz rozwiązać w naszym serwisie!
Popularne wpisy
Filtr DPF 3B0131709A
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr 3B0131709A! ...
Co robić, gdy DPF się wypala? - To może dotyczyć Ciebie!
Jeżeli filtr cząstek stałych zaczął się wypalać w samochodzie, to należy pozwolić mu się oczyścić do końca. ...
Komentarze