Filtr DPF 18307792041

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 18307792041 pasujący przykładowo do BMW 5 (E60) z silnikiem 525 d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11030

DPF 183077920411

Filtr cząstek stałych 18307792041 - Skutki zapchanego podzespołu

Jeśli aktualnie w Twoim pojeździe znajduje się zatkany DPF/FAP i nie rozpoznałeś objawów uszkodzenia filtra cząstek stałych, to czym prędzej udaj się do serwisu!
Zapchany DPF może przynieść Ci wiele problemów i to nie tylko z samym podzespołem, ale również z silnikiem oraz z turbosprężarką. Jak zaradzić temu problemowi? Nie inaczej, jak go na bieżąco oczyszczać, ponieważ dzięki temu odzyska on swoje utracone właściwości, odblokują się jego kanaliki i sam też zobaczysz, jak jazda pojazdem zmieni się na lepsze.
Oczyszczany filtr DPF/FAP w serwisie posłuży Ci na wiele lat, jeśli tylko nie zaniedbasz efektów po wykonanej usłudze. Stosuj się do podstawowych zaleceń nałożonych od producenta, a zobaczysz tego pozytywne rezultaty. Wiedz, że koszt czyszczenia filtra cząstek stałych w serwisie nie jest wygórowany, natomiast cena za nagłą potrzebę wymiany na zupełnie nową część – już jest bardzo wysoka.

Filtr cząstek stałych

DPF 18307792041 - Co należy zrobić w przypadku kontrolki wypalania DPF?

Wyświetliła Ci się kontrolka przypominająca o wypalaniu DPF? Nie panikuj, tylko wyjedź na autostradę lub w ogóle poza miasto, aby wspomóc procedurę dopalania sadzy przy wyższej prędkości oraz obrotach. Taki stan powinieneś utrzymać przez dobre kilkanaście minut i nie przerywaj go, dopóki sadza do końca się nie wypali!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jeśli filtr cząstek stałych (DPF) w samochodzie BMW 5 (E60) 525 d jest zapchany, może to prowadzić do szeregu problemów z silnikiem. Oto kilka skutków zapchanego filtra DPF: Spadek mocy silnika: filtr DPF odpowiada za usuwanie cząstek stałych z spalin, jeśli jest zapchany, spaliny nie mogą przepływać przez filtr, co może prowadzić do spadku mocy silnika. Błąd silnika: zapchany filtr DPF może powodować błędy silnika, które mogą być widoczne na desce rozdzielczej. Wzrost zużycia paliwa: kiedy filtr DPF jest zapchany, silnik musi pracować ciężej, co może prowadzić do wzrostu zużycia paliwa. Wzrost emisji: kiedy filtr DPF jest zapchany, cząstki stałe nie są usuwane z spalin, co prowadzi do wzrostu emisji szkodliwych substancji. Uszkodzenie filtra: w przypadku braku naprawy, zapchany filtr DPF może trwale uszkodzić, co wymaga jego wymiany. Zaleca się natychmiastowe usunięcie przyczyny zatkania filtra DPF oraz jego regeneracji, lub wymiana na nowy.

Popularne wpisy

21 Grudzień 2020

Zapchany filtr DPF - czy można jeździć?

1. Poruszanie się autem przy zapchanym filtrze DPF nie jest najlepszym pomysłem, bo... „Zapchany filtr DPF – czy można jeździć?” - to pytanie bardzo często stanowi zagwozdkę dla kierowców, którzy chcą uniknąć kosztów związanych z regeneracją, czy też wymianą podzespołu na nowy. ...