Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 18307800704 pasujący przykładowo do BMW 1 (E87) z silnikiem 116 d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1202
Filtr cząstek stałych 18307800704 | Zapobiegnij wczesnego zużycia DPF
Jeśli zauważysz w swoim pojeździe już pierwsze objawy zapchanego DPF – nie ignoruj tego. Tymi objawami mogą być:
• nagłe zmniejszenie osiągów wydajności silnika;
• Kontrolka DPF sygnalizująca dużą zawartość zanieczyszczeń w środku filtra;
• dymienie z rury wydechowej;
• odczuwalna nieprawidłowość pracy turbosprężarki (itd.)
Filtr cząstek stałych jest obowiązkowym wyposażeniem pojazdów z dieslem w celu niezanieczyszczania środowiska. Niestety, ale przez swoją pracę, często ulega zapchaniu, które musisz usunąć. Możesz wypalić DPF w formie samoregeneracji wykonanej przez Ciebie oraz w serwisie. Ta druga metoda jest o wiele bardziej skuteczna, gdyż do oczyszczania filtra DPF używa się nowoczesnej maszyny, jak również odpowiedniego detergentu. Mycie hydrodynamiczne usuwa wszelkie nagromadzone wskutek eksploatacji pojazdu zanieczyszczenia.
Zadbasz o DPF poprzez jego regenerację? Możesz spodziewać się długich efektów i przedłużenia jego funkcjonalności.
DPF 18307800704 | Zapchany filtr DPF - czy można jeździć w takiej sytuacji?
Jesteś świadomy tego, że masz zatkany DPF i chcesz w dalszym ciągu poruszać się takim pojazdem? Nie rób tego. Nie wiesz, w jakim momencie Twój silnik w pojeździe odmówi posłuszeństwa albo co gorsza – kiedy zepsuje Ci się kolejny podzespół. Przeprowadzenie regeneracji DPF nie jest skomplikowane, a jeśli nie chcesz wykonać tego procesu sam, zwróć się z tym do serwisu. Możesz być pewny, że u nas Twój DPF będzie w pełni bezpieczny, a efekty wykonanej usługi będą długotrwałe.
Popularne wpisy
Wycięcie DPF a badanie techniczne
Użytkownicy pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych nie powinni dopuszczać się usuwania tego podzespołu, ponieważ podczas badania technicznego, otrzymanie pozytywnego wyniku będzie niemożliwe! Jest to jeden ze skutków braku filtra DPF w układzie wydechowym pojazdu. ...
DPF | Filter
Chyba nikt nie ma wątpliwości, iż montowany w silnikach wysokoprężnych Diesla obowiązkowo już od kilkunastu lat DPF (filter) w znacznym stopniu pozwolił ograniczyć emisję szkodliwych cząstek stałych do atmosfery ...
Komentarze