Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 18307806411 do BMW 3 możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1047
Filtr cząstek stałych 18307806411 – problemy
Wejście w życie rozporządzenia dotyczącego normy czystości spalin EURO zaowocowało zminimalizowaniem wydostawania się szkodliwych związków chemicznych do naszego środowiska. Obowiązkiem każdego Użytkownika pojazdów z silnikami wysokoprężnymi jest ich przestrzeganie. Mowa tu oczywiście o filtrze cząstek stałych, który stał się nieodłącznym elementem pojazdów wyprodukowanych po 2006 roku. Są dwa rodzaje filtrów. Pierwszym z nich to filtr zwany FAP „mokry” oraz DPF – „suchy”, z tym że ten pierwszy montuje się w markach z francuskiego koncernu (Citroen i Peugeot). Tak, jak już zostało napisane wyżej, filtr DPF ma za zadanie oczyszczać nasze środowisko z trujących cząstek stałych znajdujących się w spalinach.
To, co powinno być dla Państwa istotne, to fakt, że o DPF należy bezapelacyjnie dbać, ponieważ w wyniku eksploatacji, filtr DPF ma tendencję do zapychania i żeby tego uniknąć, potrzebna jest jego regeneracja. Taka regeneracja może zostać wykonana przez nas samych i mamy tu na myśli przeprowadzenie wypalania DPF. Dobrze, ale jak wymusić wypalanie DPF? Jeżeli zauważycie, że wasz pojazd wykazuje niepokojące objawy zapchanego DPF, to najlepiej udać się w dłuższą podróż, abyście mogli osiągnąć zwiększoną prędkość oraz podwyższyć obroty. Podczas wymuszenia wypalania DPF jest to wymagane, aby spaliny mogły uzyskać na tyle wysoką temperaturę, która pozwoliłaby dopalić zalegającą sadzę.
Jeśli jednak ten sposób nie jest przez Państwa możliwy do zrealizowania, to można takie wypalanie również przeprowadzić na postoju. Regenerację aktywną wykonuje się na włączonym silniku. A ile trwa wypalanie DPF na postoju? Cała procedura może trwać około 20 minut. Nie powinno się stosować regularnie tej metody, ponieważ obciąża to silnik, a z czasem może doprowadzić do zatarcia silnika.
Jaka jest dopuszczalna zawartość sadzy w DPF w pojazdach?
Zakłada się, że na litr paliwa zawartość sadzy nie powinna przekraczać 6 gramów. Jednakże nie można podać konkretnej liczby, gdyż wszystko zależy od rodzaju podzespołu, zaleceń producenta, co do wytrzymałości filtra DPF oraz tego, w jaki sposób pojazd jest użytkowany.
Jeżeli jednak interesuje Państwa temat, w jakim stopniu zapchany jest DPF, to najlepiej zwrócić się bezpośrednio do ASO, w którym zostanie sprawdzony stan filtra DPF. Co więcej, jeśli okaże się, że zawartość sadzy i popiołu jest zbyt duża, zostanie wykonane oczyszczanie DPF, aby się ich pozbyć.
Regeneracja filtra cząstek stałych 18307806411 powinna przebiegać w bezpieczny i jak najbardziej efektywny sposób. Nasz serwis dysponuje do tego celu odpowiednim sprzętem, dlatego nie wahaj się i oddaj w nasze ręce swój filtr DPF.
Popularne wpisy
Filtr DPF 51797130
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 51797130! ...
Jak często konieczne jest czyszczenie lub wymiana DPF? To nie jest takie oczywiste
Częstotliwość czyszczenia lub wymiany filtra cząstek stałych (DPF - Diesel Particulate Filter) zależy głównie od kilku czynników, takich jak rodzaj użytkowania pojazdu, styl jazdy, jakość paliwa i konstrukcja samego filtra ...
Komentarze