Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 18307812279 pasujący na przykład do BMW 1 (E81), BMW 5 (E60) z silnikami 120 d, 520 d możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11112H;
• JMJ 1052.
Filtr cząstek stałych 18307812279 | Po co jest stosowany?
Umieszczenie filtra cząstek stałych w pojeździe miało na celu zatrzymanie cząstek sadzy wewnątrz filtra, które wytworzył silnik poprzez niekompletne spalenie oleju napędowego. Cząstki sadzy znajdujące się w spalinach są odpowiedzialne za utworzenie czarnego, gęstego dymu, charakterystycznego dla silników wysokoprężnych. Niestety, ale w połączeniu z innymi związkami chemicznymi stanowią zagrożenie dla naszego zdrowia i powietrza. Jego zadaniem w późniejszym czasie jest samoczynnie się oczyścić, a polega to na wypaleniu całej zawartości filtra. Temat DPF – od którego roku się go wbudowuje do pojazdów, jest bardzo istotny dla Kierowców. Zatem filtr cząstek stałych jest umieszczany obligatoryjnie (!) od 2006 roku w pojazdach, odkąd zaczęła w tamtym czasie obowiązywać norma czystości spalin EURO 4.
Mając ten podzespół w układzie wydechowym swojego pojazdu, musisz brać pod uwagę, że jeżeli zaniedbasz go, może dojść do awarii filtra DPF oraz innych podzespołów. Najbardziej charakterystycznymi filtra cząstek stałych objawami zapchania i też uszkodzenia są:
• Kontrolki odpowiadające za DPF (zbyt duża zawartość sadzy wewnątrz filtra), a także za silnik - „check engine”;
• W krytycznym przypadku - silnik może zacząć pracować w trybie awaryjnym;
• Zdecydowanie można zauważyć, że pojazd stracił swoją moc;
• Pobieranie paliwa jest nienaturalnie zwiększone.
Są to tylko niektóre możliwie występujące objawy. Prawda jest taka, że każdy pojazd jest inny i może dawać nam zupełnie inne oznaki. Natomiast najistotniejsze w tym wszystkim jest, aby nie ignorować żadnego z potencjalnych objawów.
DPF 18307812279 | Filtr cząstek stałych a katalizator – jakie są różnice?
Po pierwsze zdecydowanie wcześniej pojawiały się katalizatory w pojazdach niż filtr cząstek stałych. Katalizatory były znane już w latach osiemdziesiątych, natomiast pierwsze próby montażu tego drugiego podzespołu nastąpiły dopiero w latach dziewięćdziesiątych. Wspólnym mianownikiem katalizatora i filtra DPF jest oczyszczanie spalin z trujących związków chemicznych.
Spaliny najpierw przechodzą przez katalizator, a dopiero później przez filtr DPF.
Przede wszystkim katalizator to reduktor katalityczny, a odpowiedzialny jest za oczyszczanie gazów spalinowych ze szkodliwych związków.
Filtr cząstek stałych natomiast wyłapuje i dopala cząstki stałe, które są zawarte w spalinach. Do wypalenia sadzy potrzebuje bardzo dużej temperatury spalin, a temperatura ta zwiększa się poprzez dodatkową dawkę paliwa bądź przez zastosowanie specjalnego dodatku.
Popularne wpisy
Co jest najdroższe w katalizatorze?
W katalizatorze, a dokładnie w jego wkładzie znajdują się metale szlachetne: platyna, rod i pallad i to one wpływają na dużą wartość tego podzespołu ...
Czy DPF sam się wypala?
Filtr cząstek stałych wypala się z Twoją pomocą, jak tylko sterownik silnika otrzyma sygnał o osadzeniu się dużej ilości nagromadzonych zanieczyszczeń. Raz Ty musisz doprowadzić do samoregeneracji, a innym razem podczas jazdy kierowca odczuwa pewne oznaki, że DPF wszedł w stan oczyszczania ...
Komentarze