Filtr DPF 18307812283

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 18307812283 do BMW 1, BMW 3 z silnikami 116 d, 118 d, 316 d i 318 d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1202

DPF 183078122831

Filtr cząstek stałych 18307812283 – wpływ zapchanego podzespołu na turbosprężarkę

Zaczynając ten artykuł, chcemy aby Państwo byli świadomi, że jeden niesprawny podzespół może uszkodzić kolejny. Zatem niesprawny filtr DPF jest w stanie uszkodzić turbosprężarkę, ponieważ jego zatkanie wyraźnie obciąża turbosprężarkę. Częsta chęć wymuszania przez sterownik silnika wypalanie DPF powodują rozcieńczenie oleju silnikowego niespalona i dodatkową dawką paliwa, przez co turbosprężarka traci właściwości smarne. I najważniejsza kwestia – dochodzi do emitowania zwiększonej ilości sadzy, którą wytwarza silnik z niesprawną turbosprężarką, co znów prowadzi do zatykania filtra DPF. Filtr cząstek stałych DPF został uznany za jeden z najważniejszych elementów wyposażenia pojazdów z Dieslem. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt występowania problemów z nim związanych. Jego głównym zadaniem jest dbałość o naszą ekologię oraz zdrowie, poprzez ograniczenie wydostawania się do powietrza szkodliwych substancji znajdujących się w spalinach.
Jednakże, co warto wiedzieć – nieodpowiednia eksploatacja pojazdu spowoduje zapchanie samego filtra sadzą i należy co jakiś czas się jej pozbyć. Najbardziej intuicyjną formą pozbycia się sadzy z wnętrza filtra jest wypalenie jej - w tym momencie chcemy zaznaczyć, że mogą Państwo to uczynić poprzez wykonanie regeneracji aktywnej bądź pasywnej. W całym procesie chodzi o podwyższenie obrotów i utrzymanie ich przez dobre kilkanaście minut (nie przerywając procedury i nie wyłączając silnika!), aby temperatura spalin mogła wypalić zalegającą sadzę.
Na temat zapchanego DPF-a objawów możemy napisać wiele, gdyż tak naprawdę nie jest powiedziane, że w każdym pojeździe wystąpią te same oznaki. Do najczęstszych objawów zatkanego filtra cząstek stałych jednak należą:
• Kierowca dostrzega nagły wzrost spalania paliwa;
• możliwa do rozpoznania awaria turbosprężarki;
• pojazd nie jest tak sprawny, jak dotychczas;
• liczne pojawiające się kontrolki oraz rzadziej spotykany problem z miganiem świec żarowych;
• w krytycznej sytuacji – silnik może zacząć pracować w trybie awaryjnym.
Jeśli zauważycie którąś z powyższych oznak, nie czekajcie, tylko zgłoście się od razu do serwisu.

Filtr cząstek stałych

Mam zapchany filtr DPF - czy jazda na zapchanym DPF jest bezpieczna?

Pamiętajcie, że jazda z zapchanym DPF może przysporzyć Wam jeszcze więcej problemów i wygenerować dodatkowo niepotrzebne wydatki. Masz zapchany filtr DPF? Jedź prosto do serwisu, aby zdiagnozować stan filtra i aby została wykonana odpowiednia usługa oczyszczania DPF.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Adrian
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF o oznaczeniu 18307812283 jest stosowany w pojazdach BMW 1, BMW 3 z silnikami 116 d, 118 d, 316 d i 318 d. Kiedy filtr jest zapchany, może to mieć negatywny wpływ na działanie turbosprężarki. Zanieczyszczenia zgromadzone w filtrze DPF mogą przedostać się do układu dolotowego, co może prowadzić do zablokowania kanałów turbosprężarki. W efekcie turbosprężarka traci swoją wydajność, co objawia się spadkiem mocy silnika oraz wzrostem zużycia paliwa. W skrajnych przypadkach zanieczyszczenia mogą uszkodzić turbosprężarkę, co skutkuje koniecznością jej wymiany. Dlatego ważne jest regularne przeprowadzanie procesów regeneracji filtra DPF, aby uniknąć takiego scenariusza. Uwaga, jeśli pojazd wykazuje objawy takie jak brak mocy, niestabilna praca silnika, czy też wzrost zużycia paliwa, należy skontaktować się z serwisem w celu sprawdzenia stanu filtra DPF oraz turbosprężarki.

Popularne wpisy

13 lipca 2022

Czy da się wyczyścić katalizator?

Czyszczenie katalizatora jest jak najbardziej możliwe, jednak trzeba dostosować odpowiedni rodzaj regeneracji, aby nie doprowadzić do uszkodzenia drogocennego wkładu reaktora katalitycznego ...

8 kwietnia 2021

Filtr DPF 1731QH

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia! ...