Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 18307812286 pasujący przykładowo do BMW 1 (E81) z silnikiem 118 d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1202
Filtr cząstek stałych 18307812286 | Wyczyść podzespół bezpiecznym sposobem
Decydując się na kupno pojazdu z silnikiem wysokoprężnym, musisz wiedzieć, jak jeździć dieslem z DPF, gdyż poruszanie się takim pojazdem będzie wymagać od nas większego zaangażowania.
Filtr cząstek stałych – nie da się zaprzeczyć, należy do bardzo wymagających podzespołów, ale nic dziwnego, ponieważ rola, jaką odgrywa, znajdując się w układzie wydechowym pojazdu, jest niezwykle ważna. Odkąd stał się obowiązkowym wyposażeniem pojazdów poruszających się po drogach ulicznych, zaobserwowano zmniejszenie emisji szkodliwych związków chemicznych do atmosfery.
Filtr DPF musi być poddawany co jakiś czas regeneracji. Oczywiście nie wolno inicjować takiej regeneracji zbyt często, aby nie uszkodzić żadnego innego podzespołu, który współpracuje z DPF-em. W regeneracji filtra DPF chodzi o to, aby pozbyć się sadzy. Trzeba tego pilnować, ponieważ niebezpieczeństwo zatkania filtra cząstek stałych DPF, może poskutkować niespodziewaną i drogą awarią. Bezpiecznym sposobem na regenerację filtra cząstek stałych jest mycie wodne pod wysokim ciśnieniem, które usuwa sadzę i popiół, a także pomaga odzyskać mu utracone wskutek zanieczyszczenia pierwotne właściwości.
Dobrze, więc w takim wypadku, jak uniknąć tylu problemów?:
• obserwuj pojazd oraz oznaki mówiące, czego w danej chwili się domaga;
• wypalaj zawartość filtra DPF podczas podróży albo w ostateczności na postoju;
• zwróć uwagę na jakość paliwa, jakim uzupełniasz bak;
• w przypadku wystąpienia awarii innego podzespołu – nie zlekceważ, tylko napraw;
• wymieniaj zużyte części w pojeździe;
• stosuj oleje tylko Low SAPS, czyli te niskopopiołowe;
• jedź rozsądnie: nie przyśpieszaj na nierozgrzanym silniku i z niskich obrotów;
• nie ryzykuj możliwym uszkodzeniem DPF, które może spowodować nieumiejętne oczyszczanie filtra DPF domowymi sposobami.
DPF 18307812286 | Na czym polega zasada działania filtra cząstek stałych DPF w pojazdach z Dieslem?
Filtr DPF przefiltrowuje spaliny z trujących cząstek stałych PM, aby nie szkodziły naszemu zdrowiu i przyrodzie, dlatego, aby spełniał swoją funkcję jak najdłużej, musi być stuprocentowo sprawny.
Popularne wpisy
Czujnik ciśnienia spalin - czyszczenie
Czujnik różnicy ciśnień jest niezwykle istotnym elementem w układzie oczyszczania, jego zadaniem jest kontrola stanu zapełnienia filtra i informowanie o tym komputer, ale czy czujnik ciśnienia spalin - czyszczenie jest możliwe w tym przypadku? ...
Filtr DPF 8K0181CA
W naszym serwisie wyczyścisz zapchany DPF lub kupisz nowy filtr cząstek stałych 8K0181CA ! ...
Komentarze