Filtr DPF 1859397

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1859397

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia. 

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1859397 pasujący przykładowo do Ford S-MAX (WS, WA6) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1189

Filtr cząstek stałych 1859397 - wypalanie DPF, a brak tego efektów

Filtr cząstek stałych 1859397

Czy zdarzyło Ci się wypalać filtr cząstek stałych DPF/FAP i mimo wszystko dalej to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów? Być może filtr DPF jest już zużyty przez lata eksploatacji pojazdu. Jednak jeszcze nic straconego, dlatego, że możesz oddać go na dokładne czyszczenie do serwisu.

Nie oszczędzaj i nie eksperymentuj z silnie żrącymi środkami i jeśli chodzi Ci po głowie pomysł czyszczenia DPF Kretem – zapomnij o tym! Co może dać taki sposób „oczyszczania” filtra DPF? Zupełnie nic pozytywnego, ewentualnie – uszkodzisz go.

Dlatego też polecamy Ci o wiele mądrzejsze rozwiązanie – przyjedź do naszego serwisu, a Twój DPF będzie w pełni bezpieczny w rękach doświadczonych specjalistów. DPF zostanie oczyszczony z wszelkich nagromadzonych osadów, odzyska swoją drożność, a Ty nie będziesz już narzekał na komfort jazdy. Uwierz, że warto, a nie pożałujesz swojej decyzji. Poza tym regeneracja DPF tak naprawdę jest naszym obowiązkiem, aby pojazd spełniał obowiązujące aktualnie normy czystości spalin.

DPF 1859397 - czyszczenie DPF - czy warto interesować się tym tematem?

To pytanie tak naprawdę jest zbędne, ponieważ tak, jak już napisaliśmy wyżej – czyszczenie DPF jest procesem obowiązkowym każdego posiadacza auta z dieslem i DPF-em. Jeśli zregenerujesz podzespół i po tym będziesz stosować się do zaleceń producenta, naprawdę długo te efekty się utrzymają.
Zaniedbasz? Licz się z poniesieniem większych kosztów, gdyż regeneracja filtra cząstek stałych nie jest droga, jak w przypadku wymiany podzespołu na nowy!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Mateusz
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF 1859397 w Ford S-MAX (WS, WA6) z silnikiem 2.0 TDCi jest ważnym elementem systemu redukcji emisji spalin. Proces wypalania DPF polega na usuwaniu zanieczyszczeń z filtra przez podgrzanie go do wysokiej temperatury. Jeśli proces ten jest nieprawidłowy lub nie jest przeprowadzany regularnie, może to prowadzić do zatkania filtra i negatywnego wpływu na pracę silnika. Brak wypalania DPF może powodować wzrost emisji cząstek stałych, a także problemy z pracą silnika takie jak: spadek mocy, wzrost zużycia paliwa, a nawet uniemożliwienie uruchomienia pojazdu. Dlatego ważne jest, aby przeprowadzać regularne konserwacje i wymianę filtra DPF zgodnie z zaleceniami producenta, aby zapewnić prawidłową pracę pojazdu i spełnienie norm emisji spalin.

Popularne wpisy

27 października 2020

Filtr cząstek stałych Ford cena | Porównanie 7

1. W tym 7 artykule pojawi się porównanie dotyczące części układu wydechowego, jaką jest filtr cząstek stałych oraz jego cena w przypadku marki Ford. Amerykański producent samochodów osobowych, ciężarówek, autobusów i maszyn rolniczych, pod względem wielkości jest piątą firmą na świecie, stąd nieza ...

25 lipca 2022

Ile trwa płukanie DPF?

Płukanie filtra cząstek stałych w specjalistycznej maszynie może trwać od 30 do 60 minut i jest to w zasadzie najskuteczniejsza metoda regeneracji tego podzespołu ...