Filtr DPF 1860291

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Nowy DPF koszt

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Filtr DPF 1860291
Filtr DPF 1860291

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1860291 pasujący przykładowo do Ford GALAXY (WM, WA6) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1189

Filtr cząstek stałych 1860291 | Eksploatacja Diesla – częsty problem

Filtr cząstek stałych 1860291 | Eksploatacja Diesla – częsty problem
Filtr cząstek stałych 1860291 | Eksploatacja Diesla – częsty problem

Pojazd z silnikiem wysokoprężnym musi mieć odpowiednie warunki, aby wypalić sadzę z wnętrza filtra DPF, dlatego kluczowe jest, aby od czasu do czasu jechać z wyższą prędkością, podwyższonymi obrotami, ponieważ dzięki temu sadza ma możliwość do spalenia.

Jeśli DPF nie jest odpowiednio oczyszczany, to zbiegiem czasu nawarstwiają się w nim osady, o których może poinformować Cię odpowiadająca za filtr cząstek stałych kontrolka.
Taka kontrolka jest dużym ułatwieniem, gdyż Kierowca ma świadomość, w jakim momencie powinien przeprowadzić procedurę wypalania filtra DPF.

Nie można zapomnieć o innej, istotnej kwestii, a chodzi tu o zbieranie się popiołu, który powstaje w wyniku wypalenia sadzy. Jest on ciężki do usunięcia, zatem pamiętaj, że nie usuniesz go żadnymi, domowymi sposobami. Do tego należy wykonać bardziej mechaniczne filtra cząstek stałych czyszczenie DPF, które polega na przemyciu filtra w nowoczesnych myjkach DPF pozwalające pozbyć się wszelkich nagromadzonych zanieczyszczeń.

DPF 1860291 | Filtr cząstek stałych DPF – czy warto go posiadać?

Jeżeli masz co do tego jakieś wątpliwości, to zaraz zostaną one rozwikłane, gdyż posiadanie DPF w pojeździe czy maszynie jest warunkiem koniecznym, aby nie mieć problemów z prawem. Usuwanie filtra DPF z pojazdu jest nielegalne, więc jeśli zastanawiałeś się nad tym, to nie radzimy Ci tego robić.

Nie pozbywaj się DPF ze swojego auta – zregeneruj go, a zobaczysz tego efekty.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Krystian
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Eksploatacja samochodu z silnikiem Diesla może być trudniejsza niż eksploatacja samochodów z silnikiem benzynowym, ponieważ silniki Diesla wymagają specjalnej troski i serwisowania, w tym regularnej kontroli filtra DPF (filtra cząstek stałych). Oto kilka powodów, dla których eksploatacja diesla może być problematyczna: Skomplikowanie - silniki Diesla są bardziej skomplikowane niż silniki benzynowe i wymagają specjalistycznej wiedzy i narzędzi do naprawy i serwisowania. Wymagania dotyczące paliwa - silniki Diesla wymagają specjalnego paliwa, które jest droższe niż benzyna. Wymagania dotyczące filtra DPF - filtr DPF jest specjalnym filtrem, który wymaga regularnego czyszczenia lub regeneracji, co jest dodatkowym kosztem eksploatacji. Wymagania dotyczące jazdy - silniki Diesla wymagają specjalnego stylu jazdy, aby rozgrzać filtr DPF i zapewnić jego skuteczność. Emisja zanieczyszczeń - silniki Diesla emitują więcej zanieczyszczeń niż silniki benzynowe, co jest szkodliwe dla środowiska.

Popularne wpisy

13 października 2021

Dolewanie dodatku do FAP

Uzupełnianie wymaganego przez producenta płynu Eolys w celu ułatwienia szybszego samozapłonu sadzy jest obowiązkowe, ponieważ filtr mokry FAP jest skonstruowany w taki sposób, że pracuje bezbłędnie wyłącznie z tym dodatkiem. ...

27 lipca 2022

Czy DPF to problem?

I tak, i nie, bo właściwie wiele zależy od kierowcy, w jaki sposób będzie użytkować pojazd, w którym ten podzespół się znajduje ...