Filtr DPF 1860291

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1860291

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1860291 pasujący do Opel Astra H Estate z silnikiem 1.9 CDTi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1245

Filtr cząstek stałych 1860291 | Jak rozwiązać problem zapchanego DPF?

 Filtr cząstek stałych 1860291 | Jak rozwiązać problem zapchanego DPF?

Problem zanieczyszczonego filtra DPF pojawia się często przez jego pracę, która odbywa się w skrajnie trudnych warunkach, a dodatkowo niewłaściwa eksploatacja w tym nie pomaga. Rozwiązanie jest jedno – dbaj o to, aby Twój DPF nie utracił swoich właściwości i oczyszczaj go raz na jakiś czas. Aktualnie na rynku jest bardzo dużo dostępnych środków do czyszczenia DPF, ale trzeba wiedzieć, który z nich jest tym odpowiednim, dlatego też dość często można spotkać się z nieumiejętnie przeprowadzoną regeneracją filtra cząstek stałych. Pamiętaj, że w tego typu preparatach zawarte są naprawdę silnie żrące substancje, które mogłyby zniszczyć powłokę filtra DPF.

DPF 1860291 | Nie wiesz, jak usunąć popiół z DPF, ponieważ środki, które już zaaplikowałeś, nie spisały się tak, jak tego oczekiwałeś?

No właśnie – to popiół głównie jest winny szybkiemu zużyciu filtra, ponieważ powstaje on po wypalaniu sadzy. Jest on możliwy do usunięcia wyłącznie metodą wodną. Oczyść DPF skutecznym sposobem, a na pewno nie pożałujesz efektów. Ten rodzaj regeneracji, którą przeprowadzamy w naszym serwisie, odbywa się w sposób mechaniczny, czyli oznacza to, że filtr DPF musi zostać zdemontowany z pojazdu. Zatem istnienie różnica między czyszczeniem mechanicznym a czyszczeniem DPF bez demontażu. Nie warto samodzielnie czyścić DPF-a preparatami, o których działaniu nie mamy pojęcia. Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest oddanie go w ręce specjalistów.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Adam
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Aby rozwiązać problem z zapchanym filtrem DPF 1860291 w Opel Astra H Estate z silnikiem 1.9 CDTi, należy: Regularnie kontrolować stan filtra i dbać o prawidłową eksploatację pojazdu, unikać jazdy na krótkich dystansach, nie przegrzewać silnika, czy nieprawidłową jego obsługę. Regularnie wymieniać olej i stosować odpowiedni olej. Przeprowadzić regenerację filtra w specjalistycznym warsztacie lub skorzystać z usług specjalisty, posiadającego specjalistyczne narzędzia i wiedzę potrzebną do prawidłowej regeneracji filtra. Jeśli po regeneracji filtra problem nadal występuje, należy skonsultować się ze specjalistą lub producentem pojazdu.

Popularne wpisy

14 lipca 2022

Czy warto wyciąć DPF?

Ani wycinanie, ani pozostałe sposoby pozbycia się filtra cząstek stałych są nieopłacalne w związku z grożącymi konsekwencjami. Za brak filtra DPF w samochodzie możesz otrzymać mandat, stracić prawo do prowadzenia pojazdu i nie przejść badania kontrolnego auta ...