Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1872226 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11023
Filtr cząstek stałych 1872226 | Zregenerowany DPF – lepsza wydajność
Niewłaściwa eksploatacja, stosowanie złej jakości paliwa, nieaplikowanie olejów Low SAPS, niewypalanie sadzy, przerywanie procesu regeneracji, niewymieniany (albo wymieniamy bardzo rzadko) olej silnikowy – te czynniki mają ogromny wpływ na całościową kondycję pojazdu z filtrem DPF/FAP. Filtr cząstek stałych zatyka się sadzą oraz popiołem, który powstaje wskutek procedury wypalania filtra DPF, co więcej – o wymuszeniu tego procesu poinformować nas może odpowiadająca za filtr cząstek stałych kontrolka. Pamiętaj, że nie jest powiedziane, że w Twoim pojeździe ta kontrolka wystąpi, zatem obserwuj skrupulatnie, czego domaga się pojazd.
DPF 1872226 | Jak wymusić wypalanie DPF w moim pojeździe?
Wiedz, że to nie jest skomplikowana procedura. Ważne jest w tym, aby podczas wypalania DPF:
1. W przypadku przeprowadzenia regeneracji pasywnej:
• wjedź na autostradę lub inne miejsce, na którym dozwolona jest zwiększona prędkość jazdy;
• podnieś obroty silnika i utrzymaj je przez dłuższą chwilę;
• pozwól sadzy się rozpuścić dzięki wysokiej temperaturze spalin.
Ten sposób regeneracji pozwala pozbyć się sadzy naturalnie.
2. Wykonując regenerację aktywną:
• zaparkuj pojazd na otwartej przestrzeni;
• sterownik silnika poda dodatkową dawkę paliwa, która umożliwi dopalenie sadzy;
• również podnieś i utrzymaj obroty;
• nie wyłączaj silnika – dzięki nowej dawce paliwa, spaliny podniosą swoją temperaturę i wypalą zawartość filtra DPF.
Ta metoda regeneracji niestety jest obciążająca dla silnika, ponieważ z biegiem czasu może dojść do jego zatarcia.
Tak samo, jak nie można zbagatelizować konieczności przeprowadzania regeneracji, nie wolno także zlekceważyć pierwszych objawów zapchanego DPF, które może poskutkować awarią samego DPF lub innych podzespołów.
Na regenerację filtra cząstek stałych 1872226 zapraszamy do naszego serwisu!
Popularne wpisy
Filtr DPF AG915H250SC
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają: → homologację; → spełniają normy EURO! ...
Filtr DPF 18307810162
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi ...
Komentarze