Filtr DPF 1K0254704X

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1K0254704X do przykładowych modeli marek Audi A3, Seat Altea, Altea XL, Seat Leon, Skoda Octavia II, VW Golf Plus, Plus VI, Jetta IV z silnikami 1.6, 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1234

DPF 1k0254704x1

Filtr cząstek stałych 1K0254704X – potrzeba regeneracji podzespołu

Po 2006 roku nastąpił przełom w trosce o ekologię na świecie, ponieważ producenci marek pojazdów musieli mieć na uwadze montaż dodatkowego elementu, jakim jest filtr cząstek stałych. Filtr DPF został wmontowany w układach wydechowych pojazdów z silnikami wysokoprężnymi po to, by zredukować zanieczyszczanie środowiska trującymi cząsteczkami stałymi. Prawdę mówiąc, już wcześniej podejmowane pierwsze próby wmontowywania filtrów DPF w pojazdach, jednak dopiero po 2006 roku, kiedy wprowadzono normę EURO IV, stało się to obowiązkowe. Filtr DPF jest ciężkim podzespołem w eksploatacji, ponieważ należy się z nim odpowiednio obchodzić. Mamy tu na myśli obserwację pojazdu, przeprowadzenie regeneracji filtra cząstek stałych, a nawet wykonania dogłębnego oczyszczania DPF w serwisie. Taka regeneracja nie jest droga, a jest bardzo potrzebna, aby nasz filtr odzyskał swoje fabryczne parametry i stuprocentową drożność. Zatem jeśli w dalszym ciągu zastanawiacie się nad usługą czyszczenia DPF i czy warto, to zapewniamy, że jak najbardziej warto. Decydując się na posiadanie auta z Dieslem, musisz zdawać sobie sprawę, że zadbanie o elementy pojazdu są konieczne. Jeden uszkodzony podzespół może uszkodzić następny i następny. Nie jest opłacalne spędzać większość dni w serwisach i płacić mnóstwo pieniędzy za naprawę, dlatego bądźmy odpowiedzialnymi Kierowcami.

DPF do regeneracji

Stan obciążenia filtra cząstek stałych – jak sprawdzić?

Zazwyczaj o stanie napełnienia filtra DPF przez sadzę informuje nas wyświetlająca się na desce rozdzielczej pojazdu kontrolka DPF. Kierowca wtedy otrzymuje sygnał, że nastąpił czas przeprowadzenia regeneracji DPF pojazdu. Poza tym, jeśli jesteście bardzo ciekawi, jak wygląda stan waszego filtra cząstek stałych, to zwróćcie się z tym do serwisu, gdzie pracownicy na podstawie odczytów parametrów stanu filtra, odpowiedzą Państwu na nurtujące Was pytanie.

Masz problem z filtrem cząstek stałych 1K0254704X? Nie zwlekaj dłużej, my pomożemy Ci go rozwiązać!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja filtra DPF w samochodach Audi A3, Seat Altea, Altea XL, Seat Leon, Skoda Octavia II, VW Golf Plus, Plus VI, Jetta IV z silnikami 1.6, 2.0 TDI jest ważną czynnością, która pozwala na przywrócenie filtra do pełnej sprawności i zwiększenie jego żywotności. Regeneracja filtra DPF jest potrzebna, gdy filtr jest zatkany i nie może już efektywnie pracować, co może prowadzić do problemów z silnikiem, takich jak: Spadek mocy silnika: Uszkodzony lub zatkany filtr DPF może spowodować spadek mocy silnika, co może prowadzić do trudności w prowadzeniu pojazdu. Problemy z emisją: Uszkodzony lub zatkany filtr DPF może prowadzić do wzrostu emisji szkodliwych substancji do środowiska. Check engine: Uszkodzony lub zatkany filtr DPF może prowadzić do pojawienia się komunikatu Check Engine na desce rozdzielczej pojazdu. Błędy komputera silnika: Uszkodzony lub zatkany filtr DPF może prowadzić do pojawienia się błędów w komputerze silnika, co może uniemożliwić dalszą jazdę. W celu uniknięcia takich problemów ważne jest regularne sprawdzanie stanu filtra i regenerowanie go, gdy jest to konieczne.

Popularne wpisy