Filtr DPF 1K0254707EX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Przywracanie sprawności DPF, FAP i katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Ten problem może się pojawić w momencie zbyt dużego nawarstwienia się zabrudzeń we wnętrzu filtra, co skutkuje brakiem miejsca na nowe. Tak, jak napisaliśmy w pierwszej części artykułu – nie lekceważcie objawów świadczących o nieprawidłowej pracy DPF, aby uniknąć dodatkowych problemów, a przecież komfort i bezpieczeństwo jazdy jest najważniejsze.

Problem z filtrem cząstek stałych możesz rozwiązać w naszym serwisie. Po pełnej diagnostyce stanu filtra (i braku jakichkolwiek przeciwwskazań), przeprowadzimy dokładne jego czyszczenie.

Filtr DPF 1K0254707EX

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1K0254707EX pasujący przykładowo do Audi A3 (8P1) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1234

Filtr cząstek stałych 1K0254707EX | Zapchany DPF i tego skutki

Filtr cząstek stałych 1K0254707EX | Zapchany DPF i tego skutki

Wiesz, że masz zapchany filtr cząstek stałych w pojeździe? Nie jedź! Twoim zadaniem jest oczyścić go z zalegającej w nim sadzy. W pierwszej kolejności musisz wypalić DPF, a procedurę dopalania sadzy możesz wykonać:

• podczas podróży (regeneracja pasywna);
• oraz na postoju (w przypadku braku warunków do przeprowadzenia regeneracji w trasie).

Nie możesz zbagatelizować pierwszych objawów zapchanego filtra DPF, ponieważ to może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów. Warto teraz zastanowić się nad tematem zapchanego DPF a turbina – jak na siebie oddziałują? Niesprawny DPF może zaszkodzić turbosprężarce, gdyż tak delikatny podzespół, który utraci swoje właściwości, przestaje pracować, jak należy.
Typowymi objawami zatkanego filtra DPF mogą być:
• duży spadek mocy pracy silnika;
• kopcenie białym lub czarnym dymem z rury wydechowej pojazdu;
• odczuwalna nierównomierna praca silnika w pojeździe;
• nawet dwukrotnie zwiększone spalanie.
Powyższych objawów nie ignoruj – albo sam postaraj się zregenerować DPF, albo udaj się po pomoc do serwisu.
Kiedy pojawi Ci się kontrolka wypalania DPF na desce rozdzielczej Twojego pojazdu, rozpocznij procedurę samoregeneracji filtra cząstek stałych.

DPF 1K0254707EX | Dlaczego DPF się nie wypala w moim pojeździe?

Ten problem może się pojawić w momencie zbyt dużego nawarstwienia się zabrudzeń we wnętrzu filtra, co skutkuje brakiem miejsca na nowe. Tak, jak napisaliśmy w pierwszej części artykułu – nie lekceważcie objawów świadczących o nieprawidłowej pracy DPF, aby uniknąć dodatkowych problemów, a przecież komfort i bezpieczeństwo jazdy jest najważniejsze. Problem z filtrem cząstek stałych możesz rozwiązać w naszym serwisie. Po pełnej diagnostyce stanu filtra (i braku przeciwwskazań), przeprowadzimy dokładne jego czyszczenie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
DPF (Diesel Particulate Filter) jest filterem cząstek stałych, który jest montowany w układzie wydechowym samochodów z silnikami Diesla. Zapchanie się DPF może prowadzić do różnych problemów z silnikiem, takich jak: spadek mocy silnika, wzrost emisji szkodliwych substancji, awarie układu wydechowego, a nawet uszkodzenie silnika. Aby uniknąć zapchania się DPF, należy regularnie jeździć na dłuższych trasach, aby silnik miał szansę na rozgrzanie się i przeprowadzenie procesu regeneracji filtra. Jeśli to nie pomaga, konieczne może być wyczyszczenie lub wymiana filtra. Jeśli objawy zapchanego DPF są już widoczne, należy jak najszybciej skontaktować się z warsztatem specjalizującym się w naprawie układów wydechowych. Samodzielna próba usunięcia zapchania może prowadzić do uszkodzenia filtra lub innych elementów układu wydechowego.

Popularne wpisy

12 lutego 2021

DPF - ile procent?

Bardzo często właściciele aut z silnikiem wysokoprężnym Diesla, zastanawiają się nad kwestią DPF i ile procent zapchania filtra cząstek stałych jest dopuszczalne. Jeżeli chodzi o DPF - ile gram sadzy może być w jego wnętrzu ...