Filtr DPF 1K0254707LX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 1K0254707LX

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 1K0254707LX pasujący przykładowo do Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) z silnikiem 2.0 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1234

Filtr cząstek stałych 1K0254707LX | Osady w DPF? Pozbądź się ich!

Filtr cząstek stałych 1K0254707LX

W serwisie wykonujemy regenerację DPF, która polega na myciu wodnym pod wysokim ciśnieniem filtra. Ciśnienie pomaga wypchać zanieczyszczenia i tym samym filtr DPF zostaje odnowiony i odblokowany. Efekty? Zadowalające. Na pewno po stosowaniu się do kilku zaleceń – również tych od producenta, te efekty będą dłuższe.

Zastanawiasz się, jak samemu wyczyścić DPF? Nie rób tego! Oczywiście na rynku jest teraz multum takich specyfików, jednakże ich działanie jest tylko chwilowe, a usuwają one tylko sadzę. No właśnie, a co z popiołem? Musisz pamiętać, że nie tylko sadza jest odpowiedzialna za zapychanie filtra cząstek stałych, ale również wspomniany popiół. Nie martw się, możesz się go pozbyć, jak i innych resztek z filtra DPF w naszym serwisie poprzez mycie hydrodynamiczne.

DPF 1K0254707LX | Po czym poznać, że DPF jest zapchany w moim aucie/maszynie?

Jeżdżąc pojazdem, nie zauważyłeś żadnych, niepokojących objawów aż do teraz? Zatem dla ułatwienia - jeżeli na większość z poniższych pytań odpowiadasz twierdząco:

• Czy Twój pojazd stracił na swojej mocy?;
• Czy spala więcej oleju napędowego?;
• Czy ma problem z utrzymaniem równomiernej pracy?;
• Czy odczuwasz specyficzny zapach spalin?;
• Czy występuje u Ciebie w pojeździe nadmierne kopcenie z układu wydechowego?

to zwróć się z tym problemem do specjalistów, którzy będą w stanie zdiagnozować Twojego DPF-a i podejmą właściwe kroki.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Eryk
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Osady w filtrze DPF w samochodzie z silnikiem Diesla mogą być powodem awarii filtra i problemów z układem wydechowym. Aby pozbyć się tych osad, należy: Poruszać się zgodnie z zaleceniami producenta - ważne jest, aby poruszać się zgodnie z zaleceniami producenta, unikając krótkich tras, jazdy z włączoną klimatyzacją itp. Regularnie serwisować samochód - należy regularnie serwisować samochód i czyścić filtr DPF, zgodnie z zaleceniami producenta. Unikać stylów jazdy prowadzących do wysokiego zużycia paliwa - należy unikać stylów jazdy, które mogą prowadzić do wysokiego zużycia paliwa, co może prowadzić do ponownego zapchania filtra. Regeneracja filtra - jeśli filtr jest zbyt często zapchany, konieczna może być jego regeneracja, aby pozbyć się osadów i przywrócić jego skuteczność. Zwróć się do specjalisty - jeśli masz problem z filtrem DPF!

Popularne wpisy

16 lutego 2021

DPF - cena

Chyba nikt nie ma wątpliwości, iż DPF i cena za nowy podzespół stanowi częsty powód, dla którego kierowcy niesłusznie rezygnują z użytkowania auta z silnikiem wysokoprężnym Diesla. Jeżeli chodzi o filtr cząstek stałych i cena ...