Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 1K0254707PX pasujący przykładowo do Seat ALTEA (5P1) z silnikiem 1.6 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1234
Filtr cząstek stałych 1K0254707PX | Czyszczenie DPF metodą wodną
DPF 1K0254707PX | Jakie są najbardziej charakterystyczne objawy zapchanego DPF?
Oznakami świadczącymi o nadmiernym zapełnieniu filtra DPF mogą być:
• kopcenie z rury wydechowej Twojego pojazdu;
• utrata mocy w pracy silnika pojazdu;
• silnik pobiera dużo więcej paliwa niż wcześniej;
• zauważalne mogą być kłopoty z innymi podzespołami (choćby z turbosprężarką);
• silnik w pojeździe zaczyna pracować w trybie awaryjnym.
To są tylko przykładowe objawy, z jakimi możesz mieć do czynienia w swoim pojeździe. Niewykluczone, że wystąpią także inne, więc nie radzimy Ci ich zlekceważyć.
Częste wyszukiwanie informacji przez Użytkowników pojazdów z Dieslem w internecie o tym „jak wyczyścić DPF domowym sposobem?” i co gorsza - wcielenie ich w życie, nie kończy się dobrze. Przede wszystkim warto sobie zadać inne pytanie: „Czy umycie filtra DPF na przykład Kretem albo płynem do kominków będzie rozsądne i bezpieczne dla tak drogiego i delikatnego wkładu DPF?” Oczywiście, że nie będzie. Jeżeli wiesz, że Twój DPF jest zapchany i potrzebuje regeneracji (odnowienia), skieruj się prosto do naszego serwisu, a my pomożemy Ci rozwiązać kłopot z zatkanym DPF-em.
Popularne wpisy
Czyszczenie DPF płynem do kominków
Niejednokrotnie pojawiające się pytanie o czyszczenie DPF płynem do kominków świadczy o tym, jak bardzo popularny jest to sposób ...
Co to jest katalizator w samochodzie?
Katalizator, inaczej reaktor katalityczny zajmuje się zmniejszeniem ilości i poprawieniem jakości emitowanych przez silnik spalin; może być on ceramiczny lub metalowy, a w ich wnętrzu (dokładniej na ściankach wkładu) znajdują się metale szlachetne takie, jak: ...
Komentarze