Filtr DPF 200106412R

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF/FAP/KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 200106412R pasujący przykładowo do Renault KOLEOS I (HY_) z silnikiem 2.0 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11061

Filtr DPF 200106412R

Filtr cząstek stałych 200106412R - jak jeździć, żeby nie zniszczyć DPF?

No właśnie – warto zadać sobie pytanie: „Jak jeździć Dieslem z DPF, aby go nie zużyć za wcześnie?”. Otóż sprawa związana z odpowiednim użytkowaniem pojazdu jest bardzo prosta:

• Pamiętaj o tym, że Twój pojazd da Ci pewne sygnały, które mogą świadczyć o zapchanym DPF-ie;
• Kiedy otrzymasz już pewne oznaki – wypal DPF (w trasie bądź na postoju);
• Jeśli zaniedbasz moment regeneracji filtra, możesz narobić sobie problemów w postaci uszkodzenia nie tylko samego DPF, a nawet innych podzespołów;
• Wiesz, że musisz DPF wypalić – pamiętaj jednak, aby tego procesu nie przerywać, mimo iż czas jego trwania może wynosić nawet do 30 minut.
• Dodatkowo tankuj paliwo tylko dobre jakościowo oraz stosuj oleje Low SAPS, aby uniknąć szybkiego nagromadzenia się osadów.

Co z zasadą działania filtra cząstek stałych? Przede wszystkim musisz wiedzieć, że rolą posiadania takiego podzespołu w układzie wydechowym pojazdu jest oczyszczanie spalin z trujących związków chemicznych, które stanowią także zagrożenie dla środowiska.
Warunkiem do poprawnego funkcjonowania DPF jest jego oczyszczanie, ponieważ zabrudzony filtr do niczego Ci się nie przyda. Czyszczenie filtra cząstek stałych wykonywane w serwisie jest bardziej efektywne niż samodzielne. Przede wszystkim nie ma możliwości jego uszkodzenia, a efekty utrzymają się o wiele, wiele dłużej. Oczywiście są różne metody regeneracji DPF i to nawet w serwisie, jednak my preferujemy mycie filtra w tak zwanej pralce. Ten sposób nie jest w ogóle zagrażający dla powłoki katalitycznej DPF, a dodatkowo pozbędziemy się wszelkich nagromadzonych osadów i to w super cenie!

Filtr DPF 200106412R

DPF 200106412R - jakie występują rodzaje filtrów cząstek stałych, które montuje się w pojazdach?

Rodzajów filtrów cząstek stałych jest dwa. Pierwszym z nich to filtr DPF, określany suchym, gdyż nie wymaga on żadnych „mokrych” dodatków wspomagających dopalenie sadzy. Drugi typ filtra to FAP – ten już potrzebuje aplikacji dodatkowego preparatu (Eolys), który obniża temperaturę samozapłonu sadzy.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Karol
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Aby uniknąć uszkodzenia filtra DPF (Filtry cząstek stałych) w samochodzie Renault KOLEOS I (HY_) z silnikiem 2.0 dCi, ważne jest przestrzeganie pewnych zasad jazdy oraz regularne serwisowanie pojazdu: Unikanie krótkich przejazdów: Filtr DPF potrzebuje odpowiedniej temperatury, aby spalić zgromadzone cząstki stałe. Dlatego ważne jest, aby po każdym krótkim przejeździe pozwolić silnikowi pracować przez kilka minut na wyższych obrotach, co pozwala na doprowadzenie filtra do odpowiedniej temperatury. Jazda z odpowiednią prędkością: Jeździć z prędkością do 110km/h, to pozwala na zwiększenie temperatury filtra, co ułatwia spalanie zgromadzonych cząstek stałych. Regularne serwisowanie: Warto pamiętać o regularnych przeglądach pojazdu oraz oczyszczeniu filtra DPF, zgodnie z zaleceniami producenta. Unikanie jazdy w trybie miejskim: Tryb jazdy miejskiej jest szczególnie niekorzystny dla filtra DPF.

Popularne wpisy