Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 20010JD71A do przykładowych modeli Nissan QASHQAI, Renault Koleos I z silnikiem 2.0 dCI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11061
Filtr cząstek stałych 20010JD71A | Zregenerować czy usunąć?
Jeżeli od dłuższego czasu zmagasz się z występującymi objawami uszkodzonego filtra cząstek stałych, to nie powinieneś już dłużej zwlekać, tylko oddać go na regenerację. Filtr DPF jest skomplikowany w swojej budowie i ciężej jest eksploatować z nim pojazd. Trzeba pamiętać, że raz na jakiś czas należy porządnie rozgrzać silnik, aby mogła wypalić się sadza, która wypełnia wnętrze filtra DPF. Nie możesz uniknąć zatkania DPF, jedynie co możesz zrobić, to przyglądać się, czy przypadkiem filtr DPF nie domaga się wypalania, a kiedy do niego dochodzi – nie przerywać procedury. Problem z filtrem może wystąpić wtedy, gdy w środku DPF znajduje się zbyt duża ilość sadzy. Chociaż musicie też pamiętać, że nie tylko sadza jest odpowiedzialna za jego zapychanie, ale również popiół, który po wielu latach użytkowania powstał po procesach samoczyszczenia.
W tym momencie warto sobie zadać pytanie, jak usunąć popiół z DPF? Po pierwsze jest to bardzo ważne pytanie, a po drugie popiół możemy usunąć wyłącznie dzięki oczyszczeniu.
Nie mylmy czyszczenia DPF Kretem z czyszczeniem bezpiecznie wykonanym w serwisie. Niestety, ale w dalszym ciągu możemy spotkać się z sytuacjami, w których dochodzi do uszkodzenia mechanicznego filtra DPF spowodowanego próbą oczyszczania bardzo żrącymi preparatami. Niektórzy chyba w dalszym ciągu nie zdają sobie sprawy, że jeśli zostanie uszkodzona powłoka filtra DPF, nie będzie można go zregenerować. A jak możecie się domyślić, cena nowego filtra cząstek stałych nie należy do najniższych.
Programowe wyłączenie DPF – czy to rozwiąże mój problem?
Niestety, ale usunięcie filtra cząstek stałych z układu wydechowego Twojego pojazdu nie rozwiąże problemu, a wręcz może stworzyć nowe. O wiele rozsądniejszym wyborem jest zregenerowanie filtra DPF, kiedy zajdzie taka potrzeba, niż usuwanie go. Jeśli jednak stwierdzicie, że faktycznie nie chcecie mieć tego podzespołu w pojeździe, to pamiętajcie, że to wiąże się z całkowitym przeprogramowaniem sterownika silnika, bo jeśli tego nie zrobicie, to prędzej czy później sterownik przypomni sobie o nim. Na miejsce usuniętego filtra DPF montuje się (również nielegalny) emulator, którego celem jest oszukanie ECU, który nie będzie w stanie rozpoznać nieobecności naszego filtra cząstek stałych.
Wracając do pytania z nagłówka, czy lepiej zregenerować DPF 20010JD71A, czy może go usunąć, my odpowiadamy, że zdecydowanie mądrzejszym wyborem będzie dbanie i zregenerowanie filtra DPF, które możesz wykonać w naszym serwisie.
Popularne wpisy
Co zrobić, gdy temperatura spalin jest zbyt wysoka (benzyna)?
Ten krótki artykuł odnosić się będzie do pytania, co zrobić, gdy temperatura spalin jest zbyt wysoka (benzyna). ...
Jak działa Eolys?
Moc Eolysa, czyli płynu katalitycznego polega na obniżeniu temperatury samozapłonu sadzy, zatem wypalanie filtra cząstek stałych FAP może trwać krócej i w znacznie niższej temperaturze dopalają się zanieczyszczenia (w około 300 stopniach C) ...
Komentarze