Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 25051-0R02 do Toyota Corolla z silnikiem 2.2 D-4D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11025H
Filtr cząstek stałych 25051-0R02 – co warto o nim wiedzieć?
Filtr cząstek stałych DPF okazał się jednym z najważniejszych elementów wyposażenia pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Występuje także w silnikach benzynowych, jednak częściej możemy mieć z nim styczność w Dieslu. Wyróżnia się dwa rodzaje filtra cząstek stałych:
• Filtr DPF, czyli filtr zwany „suchym”;
• Filtr FAP - „mokry”.
Dlaczego ten drugi rodzaj filtra jest określany „mokrym”? Wymaga on stosowania specjalnego płynu np. Eolys, który pomaga wypalić sadzę. Dzięki niemu spaliny mogą osiągnąć zaledwie 400 stopni Celsjusza, by odpowiednio dopalić zanieczyszczenia znajdujące się wewnątrz filtra.
Podobno filtr FAP miał być mniej problematyczny od DPF, jednak nic bardziej mylnego. Zarówno filtr DPF, jak i FAP może się zapchać, a co ciekawe – to właśnie pojazdy z FAP (z dodatkowym płynem katalitycznym) zatykają się popiołem.
Filtr „mokry” z reguły znajduje się w pojazdach francuskich marek: Citroen, Renault oraz Peugeot.
Wiemy już, że oba filtry lubią się zapychać przez to, że pojazdy z Dieslem wymagają odpowiedniego eksploatowania. Niestety, ale nie służą im krótkie trasy, bo silnik nie ma możliwości dobrze się rozgrzać, a DPF nie może się wypalić. Zdarza się, że stan filtra DPF jest na tyle zły, że samooczyszczanie nie pomoże i trzeba zainteresować się tematyką filtra cząstek stałych i czyszczeniem. Oczywiście regeneracja DPF powinna zostać wykonana sprawdzonymi metodami, które nie będą w stanie uszkodzić wkładu ceramicznego filtra, a także, które będą w pełni skuteczne. Taką właśnie zalecaną metodą na dogłębne oczyszczenie DPF jest mycie hydrodynamiczne, które usunie występujące zabrudzenia. Koszt usługi nie jest duży, a czas oczekiwania na zregenerowany filtr DPF nie jest dłuższy niż jeden dzień roboczy.
Filtr cząstek stałych a katalizator – jaka jest różnica pomiędzy dwoma podzespołami?
Może być to mylące, ponieważ wydaje się nam wszystkim, że oba elementy mają takie samo zadanie, jednakże jest mała różnica pomiędzy nimi. Zgadza się, że zarówno katalizator, jak i DPF odpowiada za zmniejszenie emisyjności spalin do otoczenia, ale katalizator dopala trujące związki w spalinach, których silnik nie spalił. Co natomiast robi filtr cząstek stałych? Otóż on odpowiedzialny jest za wyłapywanie szkodliwych substancji znajdujące się w spalinach. Warto wiedzieć, że najpierw spaliny przepływają przez katalizator, a dopiero później przez DPF. To, co jest wspólne, to ich umiejscowienie, ponieważ zazwyczaj znajdują się w jednej metalowej puszce.
Pamiętajcie, problem z zapchanym filtrem cząstek stałych możecie rozwiązać poprzez regenerację podzespołu w naszym serwisie. Umów się do naszego serwisu na regenerację filtra cząstek stałych.
Popularne wpisy
Jakie są potencjalne zagrożenia związane z regeneracją katalizatorów i jak można im zapobiec?
Regeneracja katalizatorów może być związana z pewnymi potencjalnymi zagrożeniami, zarówno dla środowiska, jak i dla samego procesu regeneracji. Oto kilka potencjalnych zagrożeń oraz sposoby ich zapobiegania: ...
Filtr DPF 18307796215
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 18307796215! ...
Komentarze