Filtr DPF 25051-26031

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów DPF/FAP oraz Katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 25051-26031 pasujący przykładowo do Toyota AURIS (_E15_) z silnikiem 2.2 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1120

Filtr DPF 2505126031

Filtr cząstek stałych 25051-26031 - zapchany DPF – skutki

Występowanie pierwszych objawów uszkodzenia filtra cząstek stałych nie powinno być zlekceważone, aby nie pogorszyć jeszcze bardziej stanu samego podzespołu, jak i innych elementów współpracujących z DPF-em.

Objawy mogące sugerować problem z filtrem cząstek stałych (przykładowe):

• utrata mocy silnika, najbardziej zauważalna podczas jazdy;
• zbyt duże kopcenie z układu wydechowego auta;
• słaba możliwość przyspieszenia oraz utrzymania jednostajnej jazdy;
• nagle pojawiający się kłopot z bardzo wrażliwą na utratę właściwości smarnych turbosprężarką.

Skutkiem zlekceważenia potencjalnie pojawiających się objawów będzie całkowite zniszczenie DPF oraz pociągniecie za sobą innych podzespołów. Warto mieć także na uwadze, że koszt zamontowania nowego podzespołu, może być dla Ciebie zaskakujący. Nie wszyscy jednak są tego świadomi, a regeneracja DPF to koszt około 500 złotych, a wymiany - nawet kilka razy większy.

Pamiętaj, że radą na zapchany filtr cząstek stałych jest wyłącznie jego czyszczenie, czy to pierwszorzędny proces wypalania wykonywany przez Ciebie, czy też ta później przeprowadzona w serwisie, która charakteryzuje się większą dokładnością oraz przedłużeniem efektów.

Filtr DPF

DPF 25051-26031 - brak DPF – objawy, które pomogą Ci to zweryfikować

Prawdę mówiąc, o braku DPF w układzie wydechowym pojazdu, może sugerować Ci nadmierne wydostawanie się kłębów dymu. Jednak możesz to sprawdzić również samodzielnie przy użyciu jakiegokolwiek materiału i przyłożenia go do wlotu rury wydechowej, ale pamiętaj, że jeśli zauważysz zbyt duże osadzenie się zanieczyszczeń, to może ono wskazywać nie tylko na brak DPF, ale również na nieprawidłową jego pracę.
W celu prawidłowej diagnostyki obecności lub braku filtra DPF udaj się po prostu do serwisu! Dodatkowo nie zapomnij o ponownym montażu podzespołu w razie jego braku, a także o jego regeneracji!

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Ignacy
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Zapchany filtr DPF (Filtry cząstek stałych) w samochodzie Toyota AURIS z silnikiem 2.2 D może prowadzić do poważnych problemów związanych z jego funkcjonowaniem oraz zwiększonym zużyciem paliwa. Nieoczyszczony filtr DPF może prowadzić do: Spadku mocy silnika, kiedy filtr jest zapchany cząstkami stałymi, nie może on prawidłowo przepuszczać spalin, co prowadzi do obniżenia mocy silnika. Zwiększenie zużycia paliwa, kiedy silnik musi pracować na wyższych obrotach, aby przezwyciężyć opór zapchanego filtra. Uszkodzenie innych podzespołów, takich jak układ wydechowy, który może ulec uszkodzeniu w wyniku przegrzewania spowodowanego przez zapchany filtr DPF. Błędy w systemie komputerowym pojazdu, które mogą powodować problemy z funkcjonowaniem innych układów, takich jak układ paliwowy, czy układ elektroniczny pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie kontrolować i oczyszczać filtr DPF, aby uniknąć powyższych skutków i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie pojazdu.

Popularne wpisy

20 czerwca 2022

Kontrolka DPF - czy można jeździć samochodem?

Jeżeli zapali się kontrolka filtra cząstek stałych na desce rozdzielczej, to w takiej sytuacji powinieneś pomyśleć o rozpoczęciu procedury wypalania DPF, ponieważ podzespół ten może się tak zapchać, że ciężko później będzie wypalić te osady, a także ...

12 stycznia 2024

Katalizatory - jak poprawić sprawność silników Diesla?

Katalizatory to urządzenia, które służą do przekształcania szkodliwych związków chemicznych w mniej szkodliwe lub nieszkodliwe. Są one powszechnie stosowane w silnikach Diesla, aby zmniejszyć emisję tlenków azotu (NOx), cząstek stałych (PM) i innych zanieczyszczeń. ...