Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 25051-26031 pasujący przykładowo do Toyota AURIS (_E15_) z silnikiem 2.2 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1120
Filtr cząstek stałych 25051-26031 - zapchany DPF – skutki
Występowanie pierwszych objawów uszkodzenia filtra cząstek stałych nie powinno być zlekceważone, aby nie pogorszyć jeszcze bardziej stanu samego podzespołu, jak i innych elementów współpracujących z DPF-em.
Objawy mogące sugerować problem z filtrem cząstek stałych (przykładowe):
• utrata mocy silnika, najbardziej zauważalna podczas jazdy;
• zbyt duże kopcenie z układu wydechowego auta;
• słaba możliwość przyspieszenia oraz utrzymania jednostajnej jazdy;
• nagle pojawiający się kłopot z bardzo wrażliwą na utratę właściwości smarnych turbosprężarką.
Skutkiem zlekceważenia potencjalnie pojawiających się objawów będzie całkowite zniszczenie DPF oraz pociągniecie za sobą innych podzespołów. Warto mieć także na uwadze, że koszt zamontowania nowego podzespołu, może być dla Ciebie zaskakujący. Nie wszyscy jednak są tego świadomi, a regeneracja DPF to koszt około 500 złotych, a wymiany - nawet kilka razy większy.
Pamiętaj, że radą na zapchany filtr cząstek stałych jest wyłącznie jego czyszczenie, czy to pierwszorzędny proces wypalania wykonywany przez Ciebie, czy też ta później przeprowadzona w serwisie, która charakteryzuje się większą dokładnością oraz przedłużeniem efektów.
DPF 25051-26031 - brak DPF – objawy, które pomogą Ci to zweryfikować
Prawdę mówiąc, o braku DPF w układzie wydechowym pojazdu, może sugerować Ci nadmierne wydostawanie się kłębów dymu. Jednak możesz to sprawdzić również samodzielnie przy użyciu jakiegokolwiek materiału i przyłożenia go do wlotu rury wydechowej, ale pamiętaj, że jeśli zauważysz zbyt duże osadzenie się zanieczyszczeń, to może ono wskazywać nie tylko na brak DPF, ale również na nieprawidłową jego pracę.
W celu prawidłowej diagnostyki obecności lub braku filtra DPF udaj się po prostu do serwisu! Dodatkowo nie zapomnij o ponownym montażu podzespołu w razie jego braku, a także o jego regeneracji!
Popularne wpisy
Kontrolka DPF - czy można jeździć samochodem?
Jeżeli zapali się kontrolka filtra cząstek stałych na desce rozdzielczej, to w takiej sytuacji powinieneś pomyśleć o rozpoczęciu procedury wypalania DPF, ponieważ podzespół ten może się tak zapchać, że ciężko później będzie wypalić te osady, a także ...
Katalizatory - jak poprawić sprawność silników Diesla?
Katalizatory to urządzenia, które służą do przekształcania szkodliwych związków chemicznych w mniej szkodliwe lub nieszkodliwe. Są one powszechnie stosowane w silnikach Diesla, aby zmniejszyć emisję tlenków azotu (NOx), cząstek stałych (PM) i innych zanieczyszczeń. ...
Komentarze