Filtr DPF 250510R020

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji filtrów DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 250510R020

 Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia. 

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 250510R020 pasujący przykładowo do Toyota COROLLA Verso (ZER_, ZZE12_, R1_) z silnikiem 2.2 D-4D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11025H

Filtr cząstek stałych 250510R020 - DPF kopci – dlaczego?

Filtr cząstek stałych 250510R020

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego dochodzi do kopcenia z rury wydechowej Twojego pojazdu? To właśnie może być przejaw zbyt zanieczyszczonego filtra DPF. Niestety, ale filtr cząstek stałych pracuje w naprawdę ciężkich warunkach i nieodpowiednio eksploatowany, może przysporzyć Ci masę problemów. Zatem teraz odpowiedzmy sobie na pytanie, jakie są przyczyny zapychania się DPF oraz jak się ich wyzbyć?
• Jeździsz tylko po krótkich trasach;
• Obciążasz silnik – przyśpieszasz z niskich obrotów i wciskasz gaz na jeszcze nierozgrzanym silniku;
• Nie wymieniasz filtra oleju wraz z olejem;
• Nie wypalasz DPF;
• Po ukończonej jeździe - wyłączasz od razu silnik, nie czekając, aż uspokoi się praca turbosprężarki;
• nie tankujesz paliwa ze sprawdzonego pochodzenia;
• Stosujesz oleje i dodatki do paliwa wysokopopiołowe zamiast te typu Low SAPS.

Wszystkie te czynniki mają ogromny wpływ na pracę filtra cząstek stałych. Mając zapchany DPF, możesz go oczyścić za pomocą samodzielnej regeneracji albo profesjonalnej usługi czyszczenia tego podzespołu w serwisie w bardzo atrakcyjnej cenie. Mycie hydrodynamiczne filtra cząstek stałych pozwoli mu odzyskać swoje utracone parametry, a Ty nie będziesz martwił się więcej, że DPF kopci oraz że sterownik silnika ciągle inicjuje wypalanie filtra DPF.

Pamiętaj o tym, że filtr DPF nie może być zanieczyszczony, ponieważ jego obecność ma powodować zmniejszenie emitowania szkodliwych substancji do otoczenia!

To teraz, skoro znamy odpowiedź, z jakiego powodu DPF się zapycha, zadajmy sobie więc pytanie, jak oszczędzać DPF?
Tak naprawdę powinieneś robić wszystkie te kroki, które zostały wypisane powyżej – ale w sposób przeciwny!

DPF 250510R020 - wypalanie DPF - wysokie obroty - czy to konieczność?

Tak, wykonując wypalanie filtra DPF, choćby w trasie, musisz podnieść nie tylko obroty (nawet do 3000obr./min), ale również prędkość. Twoim zadaniem jest ruszyć w miejsce, które pozwala Ci się rozpędzić, aby spaliny mogły na tyle dobrze się rozgrzać i tym samym wypalić sadzę.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marcin
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jeśli Twój filtr DPF 250510R020 w Toyota COROLLA Verso (ZER_, ZZE12_, R1_) 2.2 D-4D kopci, może to oznaczać, że filtr jest zanieczyszczony i nie jest w stanie skutecznie oczyścić spalin. Jest kilka przyczyn tego stanu, w tym: Niedostatecznie częste jazdy na dłuższych trasach, co uniemożliwia filtrowi osiągnięcie wysokiej temperatury potrzebnej do skutecznego oczyszczania. Niedostatecznie częste wymiana oleju silnikowego, co prowadzi do zanieczyszczenia filtra. Nieodpowiednie paliwo lub jego jakość. Nieprawidłowe działanie EGR. Aby uniknąć tych problemów, ważne jest, aby przestrzegać zaleceń producenta dotyczących konserwacji i wymiany filtra oraz używać odpowiedniego paliwa i oleju. W przypadku kłopotów z filtrem należy skontaktować się z autoryzowanym serwisem Toyoty, aby dokonać diagnostyki i ewentualnie wymienić lub naprawić filtr.

Popularne wpisy

10 czerwca 2022

Problemy po usunięciu DPF

Problemy po usunięciu DPF Usunięcie filtra cząstek stałych będzie wiązać się z poważnymi konsekwencjami, ponieważ wykonanie tej usługi jest nielegalne według prawa. Pojazd bez filtra DPF/FAP nie ma uprawnień do swobodnego poruszania się po ulicy, ponieważ nie spełnia norm emisji spalin i zaniec ...