Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 250510R020 pasujący przykładowo do Toyota COROLLA Verso (ZER_, ZZE12_, R1_) z silnikiem 2.2 D-4D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11025H
Filtr cząstek stałych 250510R020 - DPF kopci – dlaczego?
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego dochodzi do kopcenia z rury wydechowej Twojego pojazdu? To właśnie może być przejaw zbyt zanieczyszczonego filtra DPF. Niestety, ale filtr cząstek stałych pracuje w naprawdę ciężkich warunkach i nieodpowiednio eksploatowany, może przysporzyć Ci masę problemów. Zatem teraz odpowiedzmy sobie na pytanie, jakie są przyczyny zapychania się DPF oraz jak się ich wyzbyć?
• Jeździsz tylko po krótkich trasach;
• Obciążasz silnik – przyśpieszasz z niskich obrotów i wciskasz gaz na jeszcze nierozgrzanym silniku;
• Nie wymieniasz filtra oleju wraz z olejem;
• Nie wypalasz DPF;
• Po ukończonej jeździe - wyłączasz od razu silnik, nie czekając, aż uspokoi się praca turbosprężarki;
• nie tankujesz paliwa ze sprawdzonego pochodzenia;
• Stosujesz oleje i dodatki do paliwa wysokopopiołowe zamiast te typu Low SAPS.
Wszystkie te czynniki mają ogromny wpływ na pracę filtra cząstek stałych. Mając zapchany DPF, możesz go oczyścić za pomocą samodzielnej regeneracji albo profesjonalnej usługi czyszczenia tego podzespołu w serwisie w bardzo atrakcyjnej cenie. Mycie hydrodynamiczne filtra cząstek stałych pozwoli mu odzyskać swoje utracone parametry, a Ty nie będziesz martwił się więcej, że DPF kopci oraz że sterownik silnika ciągle inicjuje wypalanie filtra DPF.
Pamiętaj o tym, że filtr DPF nie może być zanieczyszczony, ponieważ jego obecność ma powodować zmniejszenie emitowania szkodliwych substancji do otoczenia!
To teraz, skoro znamy odpowiedź, z jakiego powodu DPF się zapycha, zadajmy sobie więc pytanie, jak oszczędzać DPF?
Tak naprawdę powinieneś robić wszystkie te kroki, które zostały wypisane powyżej – ale w sposób przeciwny!
DPF 250510R020 - wypalanie DPF - wysokie obroty - czy to konieczność?
Tak, wykonując wypalanie filtra DPF, choćby w trasie, musisz podnieść nie tylko obroty (nawet do 3000obr./min), ale również prędkość. Twoim zadaniem jest ruszyć w miejsce, które pozwala Ci się rozpędzić, aby spaliny mogły na tyle dobrze się rozgrzać i tym samym wypalić sadzę.
Popularne wpisy
Jak wyczyścić filtr cząstek stałych w Dieslu?
Są różne metody oczyszczania filtra cząstek stałych, jednak my najbardziej polecimy Ci mycie wodne pod ciśnieniem, ponieważ to sprawi, że z wnętrza DPF zostaną wypłukane wszelkiego rodzaju osady ...
Problemy po usunięciu DPF
Problemy po usunięciu DPF Usunięcie filtra cząstek stałych będzie wiązać się z poważnymi konsekwencjami, ponieważ wykonanie tej usługi jest nielegalne według prawa. Pojazd bez filtra DPF/FAP nie ma uprawnień do swobodnego poruszania się po ulicy, ponieważ nie spełnia norm emisji spalin i zaniec ...
Komentarze