Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 2505126030 pasujący przykładowo do Toyota AVENSIS kombi z silnikiem 2.2 D-CAT możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11025H
Filtr cząstek stałych 2505126030 | Czyszczenie DPF preparatami – skuteczne?
Użytkownicy pojazdów z silnikami wysokoprężnymi na pewno już wiedzą, że filtr DPF, który jest wmontowany w układzie wydechowym, ma skłonność do zapychania się zanieczyszczeniami. Wynika to z jego pracy.
Wiedząc, że w filtrze cząstek stałych nawarstwia się sadza, należy się jej pozbyć poprzez wypalanie DPF, a w późniejszym czasie należy odnowić stan filtra, przeprowadzając czyszczenie DPF.
Mając na myśli czyszczenie filtra cząstek stałych, chodzi nam o wykonanie tego wyłącznie w serwisie, w którym stosuje się dobre jakościowo i nieszkodliwe dla delikatnej powłoki katalitycznej detergenty. Tak naprawdę regeneracja DPF nie jest traktowana jako wybór, ale jako obowiązek Kierowców, którzy zakupili pojazd właśnie z Dieslem.
Często zadawane jest pytanie na przykład na forach internetowych: „Jak wyczyścić DPF domowym sposobem”, ponieważ większość posiadaczy pojazdów z silnikiem wysokoprężnym chcę zaoszczędzić, więc poszukują innych, tańszych i w miarę możliwości efektywnych opcji.
No tak, tylko że pomysł czyszczenia DPF Domestosem, Kretem i tymi podobnymi środkami nie jest ani trochę skuteczny, wręcz jest skrajnie niebezpieczny. Pamiętaj, że samodzielna próba oczyszczania filtra cząstek stałych może skończyć się fiaskiem, a uszkodzony DPF (pokruszony, pęknięty, przypalony) nie będzie mógł zostać poddany regeneracji w serwisie.
DPF 2505126030 | Jakie mogą wystąpić objawy zapchanego filtra DPF we wszystkich pojazdach poruszających się po drogach publicznych?
Jeśli do tej pory Twój pojazd nie sprawiał Ci żadnych problemów, to z pewnością łatwo rozpoznasz to po stylu i komforcie jazdy, a ściśle mówiąc:
• pojazd traci moc podczas jazdy;
• trudność w utrzymaniu równych obrotów przez Kierowcę;
• kontrolki (z komunikatami odpowiadającymi za DPF i silnik „check engine”);
• kody błędów zapisane przez sterownik silnika;
• nieoczekiwane problemy z innymi podzespołami pojazdu.
Masz kłopot z zapchanym filtrem cząstek stałych 25051-26030? Oddaj go do naszego serwisu na regenerację, a zobaczysz efekty.
Popularne wpisy
Zatkany DPF - co robić?
Na pewno każdy, który jest posiadaczem auta z silnikiem diesla, miał problem z zatkanym DPF i nie wiedział, co w takiej sytuacji poczynić, dlatego z dzisiejszego artykułu wyniesiesz na ten temat wiedzę. Nie będziemy ukrywać, że właściwie rozwiązanie jest jedno – regeneracja DPF poprzez wypalanie filt ...
Kontrolka DPF z termometrem
Bardzo często kontrolka DPF z termometrem pozostaje w centrum Państwa rozważań. W związku z tym spróbujemy się wytłumaczyć Państwu, jaki wpływ na DPF ma temperatura spalin. ...
Komentarze