Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 2E0254700GX do Volkswagen Crafter z silnikiem 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1042;
• BM11029.
Filtr cząstek stałych 2E0254700GX | Zalety oraz wady
Posiadanie filtra cząstek stałych w pojeździe wiąże się z pewnego rodzaju konsekwencjami – tymi dobrymi, jak również złymi. Aby DPF dobrze działał, to my musimy o to zadbać. Pojazdy z Dieslem wymagają szczególnej eksploatacji, ponieważ nie jest ona łatwa. Dlaczego? Otóż dawniej użytkowanie ich nie wymagało większej filozofii, natomiast teraz to się bardzo zmieniło. Częste wizyty w serwisie, dodatkowe wydatki, awarie kolejnych podzespołów – to powoduje, że Kierowcy czują się teraz bezsilni, dlatego naszym celem jest przekonanie Was, że wymagana jest procedura regeneracji DPF, dzięki której kanaliki filtra DPF zostaną w pełni odblokowane. Temat DPF i opinii z nim związanych jest masa w internecie. Oczywiście te opinie są przeróżne i te dobre, jak również złe, jednak naszym celem jest przedstawienie Państwu nie tylko wad posiadania filtra cząstek stałych, ale przede wszystkim zalety. Pamiętajcie, że sprawność DPF zależy głównie od naszego podejścia. Zaletą posiadania filtra cząstek stałych jest fakt, że zmniejsza się zatruwanie powietrza szkodliwymi związkami chemicznymi. Nie wymaga on specjalnego płynu, który obniża temperaturę do wypalenia sadzy (mowa o FAP). Poza tym dobrze eksploatowany pojazd może mieć większy przebieg. Podstawową wadą jest problem wypalania filtra DPF podczas krótkodystansowych jazd. Przerwanie procedury regeneracji poprzez wyłączenie silnika – dodatkowa dawka paliwa nie zostaje spalona, przez co może przyczynić się do zatarcia silnika spowodowanego rozcieńczeniem oleju silnikowego paliwem. Oczywiście jednorazowa sytuacja do tego nie doprowadzi, jednakże miejcie na uwadze, że powtarzanie tego może źle się skończyć. Poruszymy teraz ważny temat, jakim jest DPF a spalanie, ponieważ możliwe, że nie wszyscy są świadomi tego, że spalanie się zwiększa, kiedy filtr DPF jest maksymalnie zanieczyszczony. Dlatego, aby obniżyć spalanie, należy przeczyścić naszego DPF-a. Od razu polecimy Państwu najskuteczniejszą metodę oczyszczania, którą praktykujemy w naszym serwisie, a nazywa się ona czyszczenie hydrodynamiczne filtra cząstek stałych.
Jeżeli zastanawiasz się nad usunięciem DPF ze swojego pojazdu, to radzimy Ci, abyś zapomniał o tym pomyśle. Dlaczego? Otóż filtr DPF spełnia bardzo ważną funkcję, a jeżeli zostanie on usunięty, to tak naprawdę pojazd bez niego będzie niekompletny.
Zakupiłem auto bez filtra DPF - czy można jeździć bez DPF?
Dopóki nie pojawi się na Państwa drodze Policja oraz nie będziecie musieli oddać pojazdu na przegląd techniczny, to możliwe, że brak DPF nie będzie stanowić większego problemu. Jednak pamiętajcie, że kiedyś Policja będzie chciała skontrolować pojazd i będziecie musieli oddać go na przegląd – wtedy może pojawić się pewien problem. Dlatego, jeżeli dowiedziałeś się, że nie masz DPF w swoim pojeździe – zamontuj go czym prędzej!
Popularne wpisy
Wycięcie DPF - cena
Wycięcie DPF i cena z tym związana budzi przedmiot zainteresowań wielu kierowców. ...
Jazda bez katalizatora w Niemczech
Stanowczo odradzamy, ponieważ poruszanie się pojazdem bez katalizatora w układzie wydechowym, zakończy się mandatem, przez który będziesz stratny kilka tysięcy euro, a także mogą odholować pojazd na Twój koszt do granicy kraju. ...
Komentarze