Filtr DPF 2E0254700JX

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 2E0254700JX

 Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 2E0254700JX pasujący np. do VW CRAFTER 30-35 Autobus z silnikiem 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1079


Filtr cząstek stałych 2E0254700JX | Uszkodzony podzespół

 Filtr cząstek stałych 2E0254700JX

Mając pojazd z filtrem cząstek stałych, musisz wiedzieć, że odpowiednia jego eksploatacja pomoże Ci opóźnić występowanie usterek. Pojazdy z Dieslem nie są już takie proste w użytkowaniu, jak kiedyś, więc od nas w dużej mierze zależy, jak długo podzespoły naszego pojazdu będą sprawne.
Filtr cząstek stałych jest tym elementem, który jest bardzo problematyczny dla Kierowców. Przez to, że jego ogólna konstrukcja jest bardzo skomplikowana i zarazem delikatna, musimy uważać, aby go nie uszkodzić. Twój DPF może się zapychać, więc musisz go oczyszczać z nazbieranej sadzy.
Takie oczyszczanie DPF możesz wykonać sam albo w serwisie. Jednak pamiętaj, że w pierwszej kolejności najlepiej samemu wypalić DPF, ponieważ zbyt duża zawartość sadzy wewnątrz filtra może go uszkodzić. Mając uszkodzony filtr cząstek stałych w pojeździe, nie powinieneś podróżować. Najlepszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z serwisem, w którym serwisant przeanalizuje jego stan i przeprowadzą jego regenerację.

Pamiętaj, że prędzej czy później, będziesz musiał zdecydować się na oczyszczenie filtra DPF, bo to spowoduje, że pojazd będzie na nowo pracował bez żadnego problemu i będzie mógł legalnie poruszać się po drogach.

Podamy Ci teraz kilka wskazówek, po czym poznać, że DPF jest zapchany?
• Pierwszą z nich jest, chociażby zauważenie, że Twój pojazd nie pracuje jak wcześniej, czyli zmniejszyła się moc silnika;
• Kierowca ma problem z utrzymaniem obrotów oraz może odczuć nienaturalną pracę silnika;
• W najgorszym przypadku może pojawić się kontrolka z komunikatem „check engine” albo jest możliwe przejście silnika w tryb awaryjny.
Jeżeli zauważysz powyższe objawy w swoim samochodzie, nie zwlekaj, tylko zwróć się o pomoc do serwisu.

Jak oszukać czujnik DPF z pojazdu, z którego pozbyłem się filtra cząstek stałych?

Zatem, jeżeli zdecydowałeś się usunąć tak ważny podzespół, co nie jest pożądanym krokiem według prawa, możesz oszukać czujnik odpowiadający za filtr DPF, poprzez wmontowanie emulatora DPF. Pamiętajcie, że montaż emulatora jest niezbędny, bo inaczej sterownik silnika mógłby pobierać błędne informacje i tym samym podejmowałby niewłaściwe działania. To znów mogłoby się przyczynić do obciążenia pozostałych elementów wyposażenia pojazdu.

Nie usuwaj filtra cząstek stałych ze swojego pojazdu, ponieważ lepiej jest zadbać o niego, aby w znacznym stopniu redukował wydostawanie się szkodliwych cząstek stałych do środowiska. Poza tym pamiętaj, że jeśli zostanie sprawdzony Twój pojazd i okaże się, że nie ma w nim DPF, licz się z jego ponownym zamontowaniem.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Krystian
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Uszkodzenie filtra DPF w samochodzie VW CRAFTER 30-35 z silnikiem 2.5 TDI może prowadzić do poważnych problemów z silnikiem i wpływać na zwiększenie emisji szkodliwych substancji. Uszkodzenie filtra DPF może być spowodowane przez różne czynniki, takie jak nieprawidłowe użytkowanie pojazdu, brak regularnej konserwacji lub nieodpowiednie czyszczenie filtra. Objawy uszkodzenia filtra mogą obejmować m.in. zwiększone dymienie silnika, spadek mocy silnika, wzrost zużycia paliwa lub błąd komputera silnika. Jeśli zauważysz jakiekolwiek objawy uszkodzenia filtra DPF, należy jak najszybciej skontaktować się z wykwalifikowanym mechanikiem, który dokona diagnozy i ewentualnie wymieni uszkodzony podzespół. Wymiana filtra DPF jest kosztownym zabiegiem, dlatego ważne jest, aby regularnie kontrolować stan filtra i przeprowadzać jego konserwację zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.

Popularne wpisy

7 lutego 2022

Czy DPF wypali się na postoju?

Sadza z filtra cząstek stałych z powodzeniem wypali się na postoju, o ile nie przerwiesz procedury dopalania. Dopóki zanieczyszczenia się w całości nie wydostaną z układu wydechowego, Ty nie możesz tego procesu ukończyć, ponieważ zaszkodzisz nie tylko filtrowi, ale także jednostce napędowej ...