Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 2E0254700KX pasujący przykładowo do VW CRAFTER 30-50 platforma / podwozie z silnikiem 2.5 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1079
Filtr cząstek stałych 2E0254700KX | Uszkodzony filtr DPF
Zaniedbanie podzespołu, jakim jest filtr cząstek stałych, może doprowadzić do jego awarii, dlatego, jeśli zauważysz, że nagle Twój pojazd stracił moc, pobiera podwojoną dawkę paliwa albo zaczynają także szwankować inne podzespoły – nie trać czasu i zgłoś się do serwisu, w którym rozwiązany zostanie problem. Nie kontynuuj jazdy na zapchanym DPF, ponieważ jest to mało odpowiedzialne.
Oczywiście pamiętaj, że objawy, które wypisaliśmy, nie są jedyne i nie wiadomo, czy w Twoim pojeździe one wystąpią. Najważniejsze to przyglądać się pojazdowi i czy przypadkiem nie pogorszył się komfort jazdy.
Na zatkany DPF może pomóc wypalanie filtra cząstek stałych z nazbieranych zabrudzeń albo zdecydowanie się na oczyszczanie filtra DPF w serwisie. Pierwsza opcja jest dobra do wykonywania w pierwszej kolejności, aby zlikwidować sadzę, natomiast ta druga znów będzie o wiele lepsza, gdyż dzięki niej pozbędziesz się nie tylko sadzy, ale i popiołu.
Jeśli jesteś ciekawy, jak samemu wyczyścić DPF, od razu chcemy Ci odradzić ten pomysł, gdyż skutki mogą być fatalne. Wiedz, że powłoka filtra DPF jest bardzo delikatna, zatem zastosowanie nieodpowiednich i żrących środków może naruszyć tę powłokę.
DPF 2E0254700KX | Filtr cząstek stałych - kontrolka
Zazwyczaj jakiekolwiek wyświetlone kontrolki na desce rozdzielczej pojazdu wywołuje niepokój, ponieważ pierwsze co przychodzi Ci do głowy, to jakaś usterka. Nie panikuj, jeżeli pojawi Ci się kontrolka odpowiedzialna za DPF, prawdopodobnie otrzymałeś sygnał, że czas wypalić filtr cząstek stałych, gdyż ilość sadzy we wnętrzu filtra jest zbyt duża. Natomiast, jeśli po wypaleniu DPF w dalszym ciągu Twój pojazd będzie wysyłał Ci dziwne sygnały, zgłoś problem do serwisu.
Popularne wpisy
Jak radzić sobie z DPF?
Przede wszystkim pamiętaj o poprawnej eksploatacji pojazdu, w którym masz zarówno filtr cząstek stałych, jak i katalizator, ponieważ ich zadaniem jest oczyszczać spaliny z toksycznych substancji, jednak nie można ich ze sobą porównywać, ponieważ zasada działania obu jest nieco inna ...
Jak szybko zapycha się filtr cząstek stałych?- Warto wiedzieć!
Przyjmuje się, że zapchanie filtra DPF powinno nastąpić dopiero po przejechaniu kilkuset kilometrów. ...
Komentarze