Filtr DPF 36002208

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF 36002208
Filtr DPF 36002208

 Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia. 

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 36002208 pasujący do np. Ford FOCUS II Turnier z silnikiem 1.6 TDCi możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11005H;
• JMJ 1005.


Filtr cząstek stałych 36002208 | Żywotność filtra DPF

Żywotność filtra cząstek stałych 36002208
Filtr cząstek stałych 36002208 | Żywotność filtra DPF

Aby DPF działał poprawnie w naszym pojeździe, należy go co jakiś czas poddać regeneracji w celu pozbycia się z jego wnętrza wszelkich zanieczyszczeń. Inżynierowie stworzyli dwa rodzaje filtrów. Pierwszy z nich to filtr DPF, który montuje się w większości marek pojazdów, natomiast drugi rodzaj filtra to FAP, który znajduje się zwykle we francuskich markach: Peugeot, Citroen.

Pamiętaj, to, ile wytrzymuje filtr DPF, zależy wyłącznie od nas i sposobu eksploatacji pojazdu, więc aby przedłużyć jego żywotność, powinniśmy się zastosować do zaleceń, które wypiszemy poniżej:

• Kierowco – unikaj zbyt gwałtownych przyśpieszeń na niskich obrotach, gdyż emisja sadzy się zwiększa;
• Nie tankuj na podejrzanych stacjach benzynowych, ponieważ nie wiesz, jakiej jakości jest stamtąd paliwo;
• Nie stosuj biopaliw, które mogą stać się przyczyną uszkodzenia filtra DPF;
• Ważne! Unikaj krótkodystansowych jazd;
• Stosuj oleje niskopopiołowe - czyli te, o niskiej zawartości fosforu, potasu, siarki;
• Pamiętaj o wymianie oleju, aby uniknąć potencjalnego zagrożenia rozcieńczenia go paliwem podczas regeneracji DPF/FAP;
• Raz na jakiś czas porządnie przepal silnik, aby sadza mogła się swobodnie wypalić z filtra DPF.

Zatem, jeżeli będziesz przestrzegać wyżej wymienione wskazówki, Twój DPF ma szansę posłużyć Ci na długi czas. Jeśli chodzi o regenerację DPF, którą sami początkowo powinniśmy przeprowadzać, to jeśli zastanawiacie się, co ile km wypala się DPF, odpowiadamy, że dobrze sprawujący DPF nie powinien chcieć wypalać się częściej niż co 400 do 700 km.
Jeśli zauważysz, że filtr DPF w Twoim pojeździe domaga się częstszej regeneracji, zgłoś się do serwisu, aby rozwiązać ten problem.


Filtr DPF – objawy zapchania naszego podzespołu

Typowymi objawami dla zatkanego filtra cząstek stałych może być wystąpienie kodów błędu odpowiadających za DPF np.: P2463 i P2002, wyraźny spadek mocy pojazdu, zbyt częste wypalanie DPF. Pojawienie się kontrolki, która informuje o zapchanym filtrze DPF.

Jeżeli w Twoim pojeździe wystąpią podobne objawy, nie zwlekaj zbyt długo, aby uniknąć dodatkowych awarii podzespołów. Zapchany DPF możesz zregenerować w serwisie, co przyniesie Ci i Twojemu pojazdowi najwięcej korzyści.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Adam
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Żywotność filtra DPF zależy od wielu czynników, takich jak styl jazdy, warunki drogowe i konserwacja pojazdu. W przypadku Forda FOCUS II Turniera z silnikiem 1.6 TDCi producent zaleca wymianę filtra po przejechaniu od 150 000 do 250 000 km. Jednakże, z powodu zanieczyszczenia filtra, konieczna może być wymiana przed tym przebiegiem. Dlatego ważne jest, aby regularnie monitorować stan filtra i regularnie konserwować pojazd.

Popularne wpisy

5 maja 2021

Filtr DPF 1K0254707FX

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła! Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają: → homologację; → spełniają normy EURO! ...

10 listopada 2021

Brak katalizatora a mandat

Sprawa jest bardzo prosta – jeżeli nie masz katalizatora w układzie wydechowym auta, możesz spodziewać się mandatu, czy w Polsce, czy w innych krajach należących do Unii Europejskiej. ...