Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 36050309 pasujący przykładowo do Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11006
Filtr cząstek stałych 36050309 | Wymóg regeneracji podzespołu
Filtr DPF jest pojemny, więc wbrew pozorom może pomieścić naprawdę dużą zawartość zanieczyszczeń, jednak gdy jest już ona zbyt duża, to właśnie odpowiedzialna za filtr cząstek stałych kontrolka daje sygnał Kierowcy, że jest to czas na regenerację DPF. Wieloletnie eksploatowanie pojazdu z Dieslem może przyśpieszyć zużycie podzespołu, zatem istotne jest, aby o niego odpowiednio zadbać. W celu udrożnienia zatkanych kanalików, odzyskania pierwotnych parametrów wykonuje się regenerację (najlepiej pod okiem specjalistów) filtra DPF w serwisie. Tak naprawdę możesz zdecydować się na różne formy oczyszczania zabrudzonego DPF, ale najlepiej opłacalną i w pełni bezpieczną dla ceramicznego wkładu filtra cząstek stałych będzie mycie hydrodynamiczne. Ten wybór sprawi, że z Twojego DPF zostanie usunięta nie tylko sadza, ale również popiół.
DPF 36050309 | Jaka jest dopuszczalna zawartość sadzy w DPF mojego pojazdu?
Wszystko zależy od tego, jakiego pojazdu jesteś właścicielem oraz jakie są wymogi producenta co do eksploatacji. Jesteś ciekawy, w jakim stanie jest Twój DPF? Zwróć się z tym do fachowca, który za pomocą odpowiedniego sprzętu określi ogólny stan filtra DPF. Pamiętaj, że największym problemem zatkanego filtra jest popiół, więc Twoim zadaniem jest pozbycie się go w skuteczny sposób.
Popularne wpisy
Co ile Eolys?
Przyjmuje się, że pełny zbiornik z płynem Eolys powinien wystarczyć na przejazd około 100 tysięcy kilometrów; w praktyce jednak może być nieco inaczej, gdyż tak naprawdę zależy to od stylu Twojej codziennej jazdy, a także sprawność pozostałych elementów ...
Komentarze