Filtr DPF 36050342

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Filtr DPF 36050342
Filtr DPF 36050342

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 36050342 pasujący przykładowo do Ford FOCUS C-MAX (DM2) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11006

Filtr cząstek stałych 36050342 - zapchany DPF? Jest na to sposób!

Filtr cząstek stałych 36050342 | Zapchany DPF? Jest na to sposób!
Filtr cząstek stałych 36050342 | Zapchany DPF? Jest na to sposób!

Masz problem z zatkanym filtrem cząstek stałych w swoim pojeździe? Taka sytuacja będzie pojawiać się często, jeśli nie zadbasz o jego oczyszczanie, czy to w postaci wypalania DPF/FAP, czy regeneracji w ASO pod okiem doświadczonych w tej dziedzinie fachowców. To, co możemy Ci zasugerować, to zmobilizowanie się do tego, aby odpowiedniej eksploatować pojazd z Dieslem i filtrem, gdyż ma to ogromne znaczenie w późniejszej pracy DPF-a/FAP-a.
Zatem w pierwszej kolejności podejmij próbę wypalania sadzy, ale właściwie, jak wypalić DPF dobrze? Otóż nie ma w tym większej filozofii. Wystarczy, że raz na jakiś czas wyruszysz poza miasto, gdzie będziesz miał możliwość rozpędzenia się i utrzymania takiego stylu jazdy przez kilkanaście minut, a jeśli nie planujesz takowej wycieczki, to jeszcze nic straconego, bo możesz wykonać takie wypalanie na postoju oraz w serwisie.
Pamiętaj jednak, że procedura wypalania DPF wymaga odpowiedniego czasu i cierpliwości, ponieważ przerwany proces może tylko zaszkodzić, tak samo, jak jazda na zapchanym DPF. O ile jazda z brudnym filtrem w celu oczyszczenia ma sens, o tyle poruszanie się takim pojazdem lekceważąc stan podzespołu, traci jakikolwiek sens.
To nie wszystko… Regeneracja filtra cząstek stałych na zasadzie wypalenia sadzy nie wystarczy, no, chyba że na chwilę. Pamiętaj - po pewnym czasie wizyta w serwisie będzie obowiązkowa, aby przeprowadzić dokładne czyszczenie DPF/FAP w celu przywrócenia mu utraconych właściwości potrzebnych mu do pracy, a dodatkowo sam koszt usługi jest bardzo zachęcający!

DPF 36050342 - rady - po czym poznać, że DPF jest zapchany?

Na pewno odczujesz tego skutki w trakcie jazdy, gdy silnik w pewnym momencie utraci moc. Poza tym w momencie przyspieszenia zobaczysz, że będziesz miał z tym problem. Dodatkowo zaczną się problemy z turbosprężarką, miganie świec żarowych, kontrolka DPF i tak dalej… Nie zignoruj tylko wymienionych objawów, by nie doprowadzić do większych uszkodzeń zarówno filtra, jak i pozostałych podzespołów.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Wojtek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jeśli masz problem z zapchanym filtrem DPF (filtrem cząstek stałych) w Fordzie FOCUS C-MAX z silnikiem 2.0 TDCi, istnieje kilka sposobów na rozwiązanie tego problemu. Jeden z najważniejszych jest regularne jeżdżenie na wysokich obrotach, co pozwala na wypalenie nagromadzonych cząstek. Kolejnym sposobem jest specjalny proces regeneracji filtra, który może być wykonany w specjalistycznym warsztacie samochodowym. Regeneracja filtra polega na usunięciu zanieczyszczeń z filtra za pomocą specjalnego urządzenia. Warto też pamiętać o regularnym serwisie pojazdu, zgodnie z zaleceniem producenta, oraz przestrzegać zasad ekologicznej jazdy. Ponadto warto pamiętać, że ignorowanie problemu zanieczyszczonego filtra DPF może prowadzić do jego trwałego uszkodzenia i konieczności wymiany na nowy.

Popularne wpisy

19 kwietnia 2021

Filtr DPF AG915H250HA

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi. Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie ...

20 czerwca 2022

Czy katalizator można czyścić?

Jak najbardziej reaktor katalityczny może, a nawet powinien być czyszczony. Co prawda, jeśli będzie mocno zapchany brudami, to są małe szanse na przywrócenie regeneracją utraconych parametrów i sprawdzi się wtedy ...