Subpage photo

Filtr DPF 36050342

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.89

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 36050342!


CENA
od: 290 zł

Filtr DPF 36050342
Filtr DPF 36050342

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 36050342 pasujący przykładowo do Ford FOCUS C-MAX (DM2) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11006



Filtr cząstek stałych 36050342 | Zapchany DPF? Jest na to sposób!

Filtr cząstek stałych 36050342 | Zapchany DPF? Jest na to sposób!
Filtr cząstek stałych 36050342 | Zapchany DPF? Jest na to sposób!

Masz problem z zatkanym filtrem cząstek stałych w swoim pojeździe? Taka sytuacja będzie pojawiać się często, jeśli nie zadbasz o jego oczyszczanie, czy to w postaci wypalania DPF/FAP, czy regeneracji w ASO pod okiem doświadczonych w tej dziedzinie fachowców. To, co możemy Ci zasugerować, to zmobilizowanie się do tego, aby odpowiedniej eksploatować pojazd z Dieslem i filtrem, gdyż ma to ogromne znaczenie w późniejszej pracy DPF-a/FAP-a.
Zatem w pierwszej kolejności podejmij próbę wypalania sadzy, ale właściwie, jak wypalić DPF dobrze? Otóż nie ma w tym większej filozofii. Wystarczy, że raz na jakiś czas wyruszysz poza miasto, gdzie będziesz miał możliwość rozpędzenia się i utrzymania takiego stylu jazdy przez kilkanaście minut, a jeśli nie planujesz takowej wycieczki, to jeszcze nic straconego, bo możesz wykonać takie wypalanie na postoju oraz w serwisie.
Pamiętaj jednak, że procedura wypalania DPF wymaga odpowiedniego czasu i cierpliwości, ponieważ przerwany proces może tylko zaszkodzić, tak samo, jak jazda na zapchanym DPF. O ile jazda z brudnym filtrem w celu oczyszczenia ma sens, o tyle poruszanie się takim pojazdem lekceważąc stan podzespołu, traci jakikolwiek sens.
To nie wszystko… Regeneracja filtra cząstek stałych na zasadzie wypalenia sadzy nie wystarczy, no, chyba że na chwilę. Pamiętaj - po pewnym czasie wizyta w serwisie będzie obowiązkowa, aby przeprowadzić dokładne czyszczenie DPF/FAP w celu przywrócenia mu utraconych właściwości potrzebnych mu do pracy, a dodatkowo sam koszt usługi jest bardzo zachęcający!


DPF 36050342 | Rady - po czym poznać, że DPF jest zapchany?

Na pewno odczujesz tego skutki w trakcie jazdy, gdy silnik w pewnym momencie utraci moc. Poza tym w momencie przyspieszenia zobaczysz, że będziesz miał z tym problem. Dodatkowo zaczną się problemy z turbosprężarką, miganie świec żarowych, kontrolka DPF i tak dalej… Nie zignoruj tylko wymienionych objawów, by nie doprowadzić do większych uszkodzeń zarówno filtra, jak i pozostałych podzespołów.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane

17 września 2021

DPF a moc silnika

Umieszczenie filtra cząstek stałych nie powinno być odbierane...

16 września 2021

DPF | Usuwać czy nie?

Filtr cząstek stałych jest niezwykle bardzo ważnym podzespołem,...

15 września 2021

Zapchany DPF | Jak wyczyścić?

Zapchany filtr cząstek stałych jest to bardzo częsty problem...

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer