Filtr DPF 6G915H250FA

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF 6G915H250FA

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 6G915H250FA pasujący przykładowo do Ford S-Max z silnikiem 2.0TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1028

Filtr cząstek stałych 6G915H250FA | DPF i jego działanie

Filtr cząstek stałych 6G915H250FA | DPF i jego działanie

W teorii zasada działania filtra cząstek stałych jest bardzo prosta: otóż został on skonstruowany po to, aby oczyścić spaliny z trujących dla środowiska cząstek stałych, a także w celu ich dopalenia. Podstawą właściwie pracującego filtra DPF, jest jego stan. Jeżeli DPF nie będzie poddawany regeneracji, czyli wypalaniu sadzy, to poprzez jego zanieczyszczenie szybciej doprowadzi to do uszkodzenia filtra DPF. W momencie, kiedy rząd postanowił skrupulatniej zainteresować się ochroną ekologii i wprowadził normę czystości spalin EURO IV po 2006 roku, to wszystkie pojazdy wyprodukowane w tym czasie (i w następnych latach), zostały obowiązkowo wyposażone właśnie w filtr cząstek stałych. Aby ulepszyć sprawność DPF w pojeździe, odzyskać parametry i drożność kanalików, potrzebne jest profesjonalne czyszczenie filtra DPF. Pamiętaj – jeśli wyczyścisz DPF, unikniesz kosztów spowodowanych potencjalnie występującą awarią filtra cząstek stałych.

DPF 6G915H250FA | Jakie są objawy zapchanego filtra DPF, na które musisz zareagować od razu?

Najczęściej występującymi objawami, które wskazują na zapchany DPF są:
• mocno odczuwalny spadek mocy pojazdu;
• migotanie świec żarowych (mniej popularny objaw);
• zaobserwowanie nadmiernego kopcenia z układu wydechowego;
• podwyższone spalanie.

Czujesz, że Twój DPF nie spełnia swojej określonej funkcji? Nie zwlekaj dłużej i oddaj go do naszego serwisu na bezpieczne i skuteczne oczyszczanie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF (filtry cząstek stałych) w samochodzie Ford S-Max 2.0 TDCi odpowiada za oczyszczanie spalin, które są emitowane przez silnik. Filtr składa się z ceramicznych lub metalowych komórek, które zatrzymują cząstki stałe, takie jak sadza i pył, które są produkowane podczas spalania paliwa. Podczas jazdy, filtr DPF się samoregeneruje, czyli usuwa zanieczyszczenia za pomocą wysokiej temperatury spalin. Jeśli jednak filtr jest zbyt zanieczyszczony, proces samoregeneracji może nie być wystarczający. W takim przypadku konieczna może być regeneracja filtra w specjalistycznym warsztacie. Brak regeneracji filtra DPF może prowadzić do awarii silnika, spadku mocy, zwiększonego zużycia paliwa i innych problemów. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać kondycję filtra i podejmować odpowiednie kroki, aby zachować jego prawidłową pracę.

Popularne wpisy

27 Grudzień 2020

Szybko zapychający się DPF

Przyczyny szybkiego zapychania się DPF. Szybko zapychający się DPF jest to niewątpliwie cecha charakterystyczna tego podzespołu. Wiąże się ona z wytężoną pracą filtra cząstek stałych w bardzo zanieczyszczonych warunkach. ...