Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 73059 pasujący przykładowo do BMW 1 coupe (E82) z silnikiem 118 d możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1202
Filtr cząstek stałych 73059 | Mycie wodne DPF
Filtr cząstek stałych jest wyjątkowo trudnym podzespołem, ponieważ pojazd, który został w niego wyposażony, musi być poddawany odpowiedniej eksploatacji. Został on wyprodukowany po to, aby nasze powietrze nie było już tak bardzo zatruwane. Aby uniknąć sytuacji zapchanego filtra DPF, należy pamiętać o wykonywaniu wypalania filtra cząstek stałych. Taka procedura pomoże pozbyć się zalegającej wewnątrz sadzy.
Poruszając się wyłącznie po mieście, może to stanowić pewien problem dla swobodnego wypalania DPF – a dlaczego? Otóż pojazdy z silnikiem Diesla nie są przystosowane do podróżowania po mieście. Żeby DPF mógł się porządnie wypalić, pojazd powinien zwiększyć znacząco swoje obroty, utrzymać je, rozpędzić się (na autostradzie lub najlepiej poza miastem) i utrzymać taki stan jazdy przez kilkanaście minut. Dzięki temu spaliny będą miały tak wysoką temperaturę, że wypalenie sadzy będzie bardzo łatwe i w pełni skuteczne.
Wiemy, jak wypalić filtr DPF podczas jazdy, ale nie wiemy jeszcze, jak usunąć popiół z DPF – to jednak opiszemy poniżej:
Jeżeli nasz DPF w pojeździe zacznie dawać nam sygnały świadczące o tym, że jest on zapchany, to naszym obowiązkiem jest pomóc mu się wypalić. Jednak proszę pamiętać, że po tym procederze powstaje popiół, który nie wydostaje się ot tak z rury wydechowej. Co w takiej sytuacji zrobić? Filtr DPF po latach eksploatacji pojazdu zapycha się głównie popiołem, bo sadzę można wypalić, ale pozostaje popiół. Jedynym rozwiązaniem na jego usunięcie jest oddanie filtra do serwisu na dokładne jego oczyszczenie.
W serwisach możecie się spotkać z różnymi metodami czyszczenia filtra cząstek stałych, ale u nas praktykuje się metodę niezaprzeczalnie bezpieczną i skuteczną, jaką jest mycie wodne wkładu filtra cząstek stałych pod wysokim ciśnieniem. Czym się taki sposób regeneracji DPF różni od pozostałych? Jak już wspomnieliśmy – jest to metoda najbezpieczniejsza dla delikatnej powłoki katalitycznej DPF, więc nie jest możliwe jego uszkodzenie. Dodatkowo – tylko ten sposób pomoże pozbyć się zalegającego od lat popiołu.
DPF 73059 | Preparat do czyszczenia DPF K2 – opinie na jego temat
Tak, jak we wszystkim – szukając opinii na wiele tematów, możemy spotkać się i z tymi dobrymi, i z negatywnymi. Najważniejsze, aby szukać w miejscach najbardziej rzetelnych i sprawdzonych. Oczywiście trafiają się tacy, którzy korzystają z przeróżnych metod i środków do samodzielnego przeczyszczenia DPF, ale nie polecamy tego robić na własną rękę.
Po pierwsze możesz uszkodzić wkład filtra DPF, a po drugie efekt może będzie widoczny, ale tylko na chwilę.
Masz zatkany filtr cząstek stałych, to nie eksperymentuj z silnie żrącymi i mało skutecznymi środkami, tylko przyjedź do serwisu, w którym problem zapchanego filtra DPF zostanie rozwiązany maksymalnie w jeden dzień!
Popularne wpisy
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF/FAP i katalizatorów w specjalistycznej, najnowocześniejszej pracowni w kraju
Zapchany filtr DPF/FAP należy najpierw zdemontować z układu wydechowego w samochodzie. Można zdemontować go w naszym warsztacie, lub wysłać do nas kurierem. ...
Filtr DPF 25051-26031
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 25051-26031! ...
Komentarze