Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 7H0254700G do przykładowych modeli VW TRANSPORTER V Autobus, VW TRANSPORTER V Furgon z silnikiem 1.9 TDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1054
Filtr cząstek stałych 7H0254700G | Metody wypalania DPF
Podstawowy obowiązek każdego posiadacza pojazdu z silnikiem Diesla – wypalić zawartość sadzy z filtra cząstek stałych. Uprzedzając możliwe zadane przez Was pytanie „Dlaczego muszę wypalać DPF w moim pojeździe”, chcemy Was uświadomić, że żywotność filtra cząstek stałych w dużej mierze zależy właśnie od nas. Jeśli nie będziemy o niego dbać, to nie zdziwmy się, jeśli dojdzie do jakichś usterek, dlatego pamiętajcie – regeneracja filtra cząstek stałych będzie musiała zostać przeprowadzona.
Zregenerować filtr cząstek stałych możesz na przykład poprzez wypalenie jego zawartości w piecu indukcyjnym, oczyścić go za pomocą fal ultradźwiękowych, sprężonym powietrzem i przy użyciu wody pod wysokim ciśnieniem. Jeśli chodzi o tę ostatnią metodę, to jest ona praktykowana w naszym serwisie ze względu na jej efektywność i bezpieczeństwo dla delikatnego wkładu filtra DPF. Specjalistyczne maszyny znajdujące się u nas pomagają w dokładnym przeczyszczeniu filtra z zanieczyszczeń. Warto wiedzieć, że decydując się na oczyszczanie DPF metodą hydrodynamiczną, pozbędziemy się nie tylko zalegającej sadzy, ale również popiołu.
Regenerację w serwisie zazwyczaj wykonuje się w momencie, gdy jest już to ostateczny sposób na uratowanie filtra DPF. Jednakże przed tym procesem, w naszym interesie jest co jakiś czas oczyścić DPF-a. Dlatego teraz skupimy się na metodach wykonania samodzielnego wypalania filtra cząstek stałych.
Jak wypalić DPF 7H0254700G w moim pojeździe?
Kierowcy mogą wypalić filtr DPF:
• na postoju
• oraz w trasie.
Jeśli chcesz zregenerować filtr cząstek stałych na postoju, to pamiętaj o tym, aby pojazd nie znajdował się w zamkniętej przestrzeni. Charakterystyczne dla tej metody jest podniesienie obrotów i utrzymanie ich przez dobre kilkanaście minut oraz podanie przez sterownik silnika dodatkowej dawki paliwa w celu podniesienia temperatury spalin umożliwiającej spalenie sadzy. Jednak w przypadku, gdzie ta metoda jest powielana bardzo często, to skutkiem tego może być rozcieńczenie oleju silnikowego niespalonym paliwem.
Regeneracja pasywna, czyli inaczej nazywana wypalaniem podczas jazdy również wymaga podwyższonych obrotów, utrzymaniem ich dłuższą chwilę oraz podwyższonej prędkości. Dzięki temu odpowiednio wysoka temperatura spalin pozwoli dopalić sadzę.
W przeprowadzeniu samodzielnej regeneracji filtra DPF najważniejsze jest wykazać się cierpliwością i pod żadnym pozorem nie przerywać tej czynności, gdyż może to poskutkować nastąpieniem awarii również innych podzespołów.
Popularne wpisy
Czy zapchany DPF zmniejsza moc?
Nie ma wątpliwości, że posiadanie w aucie zanieczyszczonego filtra cząstek stałych prowadzi do obniżenia osiągów silnika. Użytkownicy pojazdów z Dieslem uważają przez to, że posiadanie tego podzespołu jest bardzo problematyczne i chcą się ich masowo pozbywać ...
Po usunięciu DPF kopci na niebiesko
Bardzo często zdarza się, iż po usunięciu DPF kopci na niebiesko. Pamiętajmy, iż takie zabarwienie dymu może wskazywać na problem, chociażby z turbosprężarką, która mogła ulec uszkodzeniu, podczas gdy ...
Komentarze