Subpage photo

Filtr DPF 8200189555

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.86

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 8200189555!


CENA od: 290 zł

 Filtr DPF 8200189555
 Filtr DPF 8200189555

 


Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8200189555 pasujący przykładowo do Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) z silnikiem 1.9 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11022



Filtr cząstek stałych 8200189555 | Co to jest filtr cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych 8200189555 | Co to jest filtr cząstek stałych?
Filtr cząstek stałych 8200189555 | Co to jest filtr cząstek stałych?

Zanim odpowiemy Ci na pytanie dotyczące filtra cząstek stałych – od kiedy obowiązkowy jest w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi, to zajmiemy się krótką definicją naszego podzespołu. Zatem filtr cząstek stałych jest to dodatkowy element, który odpowiedzialny jest za niedopuszczanie do nadmiernego zanieczyszczania środowiska szkodliwymi cząsteczkami PM. Jednak, aby właściwie nasz podzespół pracował, należy zadbać o to, aby był na bieżąco regenerowany. Odpowiadając także na pytanie – od jakiego roku filtr cząstek stałych stał się obowiązkowym wyposażeniem układu wydechowego, to przypada to na rok 2006 wyłącznie w silnikach Diesla. Jeśli zaś chodzi o filtr cząstek stałych w benzynie, to tak naprawdę zaczęto je produkować stosunkowo niedawno, bo od 2018 roku.
Co, jeśli masz zapchany filtr DPF/FAP? Na to sposób jest jeden – przeprowadź regenerację tego podzespołu samodzielnie, a później w serwisie. Oczywiście należy pamiętać, że wypalanie zawartości DPF/FAP nie będzie wystarczające na dłuższą metę, bo przecież nagromadzi się w nim popiół, który trzeba usunąć w bardziej inwazyjny sposób i to właśnie w serwisie. Nasz serwis ma w swojej ofercie metodę uważaną za najmniej szkodliwą i jednocześnie najbardziej skuteczną dla filtra cząstek stałych, a jest ona nazywana myciem hydrodynamicznym podzespołu. Co warto wiedzieć – koszt takowej usługi regeneracji DPF/FAP jest naprawdę niewielki, zaś efekty będą długotrwałe i bardzo odczuwalne podczas jazdy.


DPF 8200189555 | Po czym poznać, że DPF jest zapchany w Twoim pojeździe i jak temu zaradzić?

Z pewnością będziesz w stanie stwierdzić, że coś jest nie tak z kondycją Twojego pojazdu i że może to wynikać z zapchanego filtra cząstek stałych. Jazda takim pojazdem/maszyną nie będzie taka, jak zawsze, odczujesz znaczący spadek pracy i osiągów silnika. Dodatkowo może się to objawić w formie występującej kontrolki filtra DPF, wejścia jednostki napędowej w tryb awaryjny i tak dalej...
Zatem nie warto jest zaniedbywać tego podzespołu oraz rezygnować z jego fachowego czyszczenia, aby nie martwić się o wystąpienie jakichkolwiek usterek.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane

17 września 2021

DPF a moc silnika

Umieszczenie filtra cząstek stałych nie powinno być odbierane...

16 września 2021

DPF | Usuwać czy nie?

Filtr cząstek stałych jest niezwykle bardzo ważnym podzespołem,...

15 września 2021

Zapchany DPF | Jak wyczyścić?

Zapchany filtr cząstek stałych jest to bardzo częsty problem...

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer