Filtr DPF 8200189555

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8200189555 pasujący przykładowo do Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) z silnikiem 1.9 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11022

Filtr DPF 8200189555

Filtr cząstek stałych 8200189555 - co to jest filtr cząstek stałych?

Zanim odpowiemy Ci na pytanie dotyczące filtra cząstek stałych – od kiedy obowiązkowy jest w pojazdach z silnikami wysokoprężnymi, to zajmiemy się krótką definicją naszego podzespołu. Zatem filtr cząstek stałych jest to dodatkowy element, który odpowiedzialny jest za niedopuszczanie do nadmiernego zanieczyszczania środowiska szkodliwymi cząsteczkami PM. Jednak, aby właściwie nasz podzespół pracował, należy zadbać o to, aby był na bieżąco regenerowany. Odpowiadając także na pytanie – od jakiego roku filtr cząstek stałych stał się obowiązkowym wyposażeniem układu wydechowego, to przypada to na rok 2006 wyłącznie w silnikach Diesla. Jeśli zaś chodzi o filtr cząstek stałych w benzynie, to tak naprawdę zaczęto je produkować stosunkowo niedawno, bo od 2018 roku.
Co, jeśli masz zapchany filtr DPF/FAP? Na to sposób jest jeden – przeprowadź regenerację tego podzespołu samodzielnie, a później w serwisie. Oczywiście należy pamiętać, że wypalanie zawartości DPF/FAP nie będzie wystarczające na dłuższą metę, bo przecież nagromadzi się w nim popiół, który trzeba usunąć w bardziej inwazyjny sposób i to właśnie w serwisie. Nasz serwis ma w swojej ofercie metodę uważaną za najmniej szkodliwą i jednocześnie najbardziej skuteczną dla filtra cząstek stałych, a jest ona nazywana myciem hydrodynamicznym podzespołu. Co warto wiedzieć – koszt takowej usługi regeneracji DPF/FAP jest naprawdę niewielki, efekty zaś będą długotrwałe i bardzo odczuwalne podczas jazdy.

Filtr DPF 8200189555

DPF 8200189555 -po czym poznać, że DPF jest zapchany w Twoim pojeździe i jak temu zaradzić?

Z pewnością będziesz w stanie stwierdzić, że coś jest nie tak z kondycją Twojego pojazdu i że może to wynikać z zapchanego filtra cząstek stałych. Jazda takim pojazdem/maszyną nie będzie taka, jak zawsze, odczujesz znaczący spadek pracy i osiągów silnika. Dodatkowo może się to objawić w formie występującej kontrolki filtra DPF, wejścia jednostki napędowej w tryb awaryjny i tak dalej...
Zatem nie warto jest zaniedbywać tego podzespołu oraz rezygnować z jego fachowego czyszczenia, aby nie martwić się o wystąpienie usterek.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Rafał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF (Diesel Particulate Filter) lub FAP (Filtre à particules) jest podzespołem, który znajduje się w układzie wydechowym samochodu z silnikiem Diesla. Jego celem jest usuwanie cząstek stałych, takich jak sadza, pyły i inne zanieczyszczenia, które powstają podczas spalania paliwa w silniku Diesla. Filtr DPF zbudowany jest z ceramicznej lub metalowej komory i filtrów, które pochłaniają cząstki stałe. Cząstki te są następnie wypalane z filtra w procesie zwanym regeneracją. Proces ten jest zautomatyzowany i odbywa się podczas jazdy po dłuższych dystansach lub specjalnych procedurach, które pozwalają na uzyskanie odpowiedniej temperatury, aby osady mogły się wypalić. Filtr DPF jest ważnym elementem układu wydechowego, ponieważ pozwala na redukcję emisji szkodliwych substancji do środowiska.

Popularne wpisy

23 lutego 2022

Czy zapchany DPF zmniejsza moc?

Nie ma wątpliwości, że posiadanie w aucie zanieczyszczonego filtra cząstek stałych prowadzi do obniżenia osiągów silnika. Użytkownicy pojazdów z Dieslem uważają przez to, że posiadanie tego podzespołu jest bardzo problematyczne i chcą się ich masowo pozbywać ...

5 listopada 2020

Czy opłacalna? Fachowa regeneracja filtra DPF – ile kosztuje?

Osoby, które stają przed koniecznością profesjonalnego wyczyszczenia filtra cząstek stałych DPF w serwisie, zastanawiają się często, czy jest opłacalna regeneracja filtra DPF i ile kosztuje ten zabieg, przy czym szczególnie interesująca jest cena regeneracji przeprowadzonej w autoryzowanym serwisie. G ...