Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 8200434542 pasujący przykładowo do Renault LAGUNA II (BG0/1_) z silnikiem 2.0 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11014
Filtr cząstek stałych 8200434542 | Wypalanie filtra DPF w piecu – jakie opinie?
Niewłaściwa eksploatacja pojazdów z filtrem cząstek stałych może zaszkodzić jemu, a także innym podzespołom znajdujących się w pojeździe. Aby oczyścić wnętrze filtra z nagromadzonych w nim zanieczyszczeń, należy co jakiś czas wypalić DPF. Pamiętaj tylko, że jazda na zapchanym DPF jest ryzykowna i jeśli to zignorujesz, nie bądź zaskoczony, jak Twój pojazd w pewnym momencie się zatrzyma. Zatem, jeśli tylko zauważysz pierwsze oznaki zapchanego filtra DPF u siebie w aucie, jedź prosto do serwisu albo najpierw sam spróbuj wypalić DPF. Jeżeli zaś chodzi o wykonanie regeneracji polegającej na wypalaniu filtra DPF w piecu, to jest ona dość ryzykowna. Opinie na temat regeneracji DPF w piecu są różne; jedni są zadowoleni; drudzy nie, natomiast my zaraz postaramy się wytłumaczyć, dlaczego ten rodzaj regeneracji jest nie do końca odpowiedni. W piecu indukcyjnym temperatura jest bardzo wysoka, a osoby, które niezbyt są doświadczone w tym temacie, mogą nie zdawać sobie sprawy, że nieumiejętne obchodzenie się z filtrem DPF i po prostu zamieszczenie go w piec, może poskutkować przetopieniem wkładu DPF lub naruszyć całą strukturę filtra cząstek stałych. Ta metoda nie jest ani skuteczna, ani bezpieczna. Nie pobędziesz się popiołu – ewentualnie tylko sadzy. O wiele lepszym rozwiązaniem jest zainteresować się chemicznym czyszczeniem DPF, które co prawda też nie jest w pełni skuteczne i bezpieczne, więc trzeba dowiedzieć się, jaki środek będzie do tego celu najlepszy. Zalecamy także nie próbować oczyszczać DPF samodzielnie, tylko zaufać osobom doświadczonym. Poza tym wiedz, że istnieje jeszcze metoda czyszczenia DPF przy użyciu wody, a wszelkie zanieczyszczenia zostaną usunięte pod wysokim ciśnieniem.
DPF 8200434542 | Czy można usunąć filtr DPF z samochodu/maszyny?
Stanowczo odpowiadamy: NIE. No dobrze, ale dlaczego? Otóż czynność ta jest nielegalna, a Kierowca pojazdu czy też maszyny, która ma uprawnienia do ruchu ulicznego, nie może pozwolić sobie na brak DPF albo jego niesprawność. Podsumowując - jeśli masz zapchany DPF – nie usuwaj – regeneruj!
Popularne wpisy
Filtr DPF AG915H250NA
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje. Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje ...
Problem zatkanych filtrów DPF / FAP - jak to rozpoznać i uniknąć?
Jeśli zauważysz którykolwiek z wyżej wymienionych objawów, istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twój filtr DPF/FAP jest zapchany. Aby upewnić się, warto udać się do warsztatu samochodowego, gdzie diagnosta sprawdzi stan filtra. ...
Komentarze